شناسهٔ خبر: 8996921 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

به میزبانی موسسه آموزش عالی طبری؛

مراسم بزرگداشت اربعین شهید همدانی در بابل برگزار می شود

مراسم بزرگداشت اربعین شهید حاج حسین همدانی هفته آینده با حضور خانواده شهید سید محسن یحیی نژاد گنجی در موسسه آموزش عالی طبری بابل برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

مجتبی روحی، مسئول بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی طبری در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در ساری، گفت: مراسم بزرگداشت اربعین شهید حاج حسین همدانی هفته آینده با حضور خانواده شهید سید محسن یحیی نژاد گنجی در موسسه آموزش عالی طبری بابل برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: این مراسم ساعت 9.30 صبح روز دوشنبه 25 آبان ماه  برابر با اربعین شهید حاج حسین همدانی در سالن اجتماعات موسسه (دانشکده عمران و کامپیوتر) برگزار خواهد aد.

 

روحی ادامه داد: سخنران ویژه این مراسم سردار علیجان میرشکارT از فرماندهان و یادگاران گرانقدر جنگ سخت و علمداران عرصه جنگ نرم می باشد.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جایگاه واقعی و ارزشمند شهدا، فرهنگ مقاومت و تاثیرگذاری خون شهیدان گفت: خطر جریان‌های تکفیری روز به روز در حال گسترش است و باید مقابله فکری و عملی، در برابر این جریان صورت گیرد.

 

روحی افزود: متاسفانه تفکر اسلام هراسی در حال گسترش است؛ در حالی که مذهب تشیع از جریان‌های تکفیری اعلام برائت کرده است.

 

وی تصریح کرد کرد: رویکردهای فکری و فرهنگی بر مبنای ارزش‌های قرآن کریم و آموزه‌های رسول گرامی اسلام(ص) می‌تواند راه حلی برای مقابله با اندیشه‌ها، تحرکات و اقدامات گروه‌های تکفیری باشد.

نظر شما