شناسهٔ خبر: 8725993 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

یکی از گران ترین مربیان لیگ امروز اخراج می شود؟

ورزش > لیگ برتر - سپاهان شکستی سنگین را مقابل استقلال تجربه کرد؛ آن هم در اصفهان.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سپاهانی ها که قهرمان آخرین دوره لیگ برتر هستند امروز در شهر خود با سه گل به استقلال باختند تا حریف آبی پوش، برای بازی با پرسپولیس در هفته آینده روحیه ای مضاعف بگیرد. سپاهانی ها در حالی این باخت را تجربه کردند که روی نیمکت آن ها یکی از گران قیمت ترین مربیان لیگ برتر می نشیند؛ کسی که در دو دوره گذشته لیگ برتر با دو تیم مختلف به قهرمانی رسیده است.
حسین فرکی مربی موفق سپاهان که پارسال نتایج خوبی با این تیم گرفت، در این فصل به بن بست رسیده است. او بعد از برانکو و دایی، گران قیمت ترین قرارداد لیگ برتر را دارد اما آپشن هایی در قرارداد او وجود دارد که اگر تیمش را قهرمان کند، می توانست از دایی و برانکو هم گران قیمت تر شود.
حسین فرکی بعد از اختلاف با محرم نویدکیا، دیگر جایگاه سابق را در سپاهان ندارد. محرم نویدکیا محبوب ترین چهره در تیم سپاهان است. سال گذشته از روزی که محرم به تیم برگشت، سپاهان روند صعودی را شروع کرد و در نهایت قهرمان لیگ برتر شد. او البته بعد از بازگشت به تیم گفت که دلش نمی خواسته بیاید و فقط به خاطر هواداران برگشته. امروز هم در بازی با استقلال با اینکه در نیمه دوم محرم وارد زمین شد، نتوانست تاثیر مهمی در بازی داشته باشد. اما با این وجود او همچنان چهره ای قدرتمند در سپاهان است که در افتادن فرکی با او، اقتدار سرمربی را در تیم زیر سوال برد و از آن کم کرد.
حسین فرکی دو سال پشت سر هم توانسته قهرمان لیگ برتر بشود و مربی محبوبی بین هواداران فوتبال است، اما حالا با شرایطی که در اصفهان ایجاد شده، به بن بست رسیده و بعید نیست که همین روزها برکنار شود.
43 43

نظر شما