شناسهٔ خبر: 8721045 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

فتح الله زاده:یادم نیست، شاید هم گفته باشم خیابانی به رهبری فرد زنگ بزند/می خواستم کریمی را هم بگیرم

ورزش > لیگ برتر - علی فتح الله زاده می گوید اگر خیابانی برای استقلالی شدن رهبری فرد تماسی گرفته، کار اشتباهی نکرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یکی از اتفاقات مهمی که در چند روز گذشته در رسانه ها منتشر شده، حرف های بهروز رهبری فرد درباره مذاکره اش با استقلال است. او در این مصاحبه گفته که جواد خیابانی واسطه شده بود تا او به استقلال برود. اما حالا علی فتح الله زاده مدیر عامل وقت استقلال در مصاحبه ای با خبرآنلاین، حرف هایی جدید درباره این موضوع می زند.
او می گوید: «من الان یادم نمی آید که درباره آن موضوع با آقا جواد حرف زدیم یا نه. ولی یادم است که می خواستم بهروز را بیاورم و با خیلی ها صحبت کردم. همان طور که در ماجرای هاشمی نسب با خیلی ها صحبت کردم، در ماجرای رهبری فرد هم با خیلی ها حرف زدم.»
او ادامه می دهد: «اگر هم جواد خیابانی تماس گرفته باشد، کار اشتباهی نکرده. چون آن موقع که بحث مالی مطرح نبوده. حتما ما از او خواستیم و این کار را کرده. همان طور که رو در روی فردوسی پور به خودش گفتم، او قبل از یک بازی به شریفی رئیس کمیته انضباطی زنگ زده و گفته که محرومیت علی کریمی دست نیست. پس جواد خیابانی هم کار اشتباهی نکرده.»
فتح الله زاده می گوید در آن دوره قصد داشته سه بازیکن از پرسپولیس بگیرد. او می گوید: «در آن دوره ای که می خواستیم بهروز را بگیریم، سه بازیکن را می خواستیم جذب کنیم. یادم است که عابدینی می خواست احمد مومن زاده را بگیرد. من هم گفتم اگر او را بگیرید، سه بازیکن پرسپولیس را برای استقلال می خرم. مطمئن هم بودم این اتفاق می افتد. بهروز رهبری فرد، علی کریمی و حامد کاویانپور سه بازیکنی بودند که می خواستم آن ها را برای استقلال بگیرم.»
مدیرعامل سابق استقلال درباره اقدامش برای جذب علی کریمی می گوید: «یک بار دیگر هم تا آستانه خرید علی کریمی رفتیم. فقط اینکه درودگر تیز بازی درآورد و بعد از آن اتفاقاتی که در سالن فوتسال افتاد و یک سری هواداران شعار داده بودند، رفت و بازی را عوض کرد و او را برد پرسپولیس. این شایعه را تکذیب می کنم که ناصر خان حجازی، علی کریمی را نخواسته بود. اتفاقا همه ما کریمی را می خواستیم.»
به زودی متن کامل گفت و گو با فتح الله زاده درباره خاطرات قدیمی اش از فوتبال و استقلال منتشر می شود.
43 43

نظر شما