شناسهٔ خبر: 8720852 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

به پیروزی در بازی امروز امیدواریم

سرمربی سپاهان با اشاره به این که در مقابل صدر نشین مسابقات به دنبال پیروزی هستیم بازی مقابل استقلال را مهم و تاثیر گذار دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان حسین فرکی سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از بازی این تیم با استقلال تهران با اشاره به این که بازی امروز از اهمیت بالایی برخوردار است تصریح کرد: با توجه به این که در 4 بازی گذشته نتوانسته ایم امتیازات لازم را کسب کنیم به دنبال پیروزی در بازی امروز و صدر نشینی در مسابقات هستیم .

با تیم اول جدول مسابقات بازی سختی در پیش داریم و امیدواریم با حمایت هوادارنمان 3 امتیاز بازی را از آن خود کنیم .

فرکی با اشاره به اولین تجربه خود مقابل استقلال در کسوت مربیگری سپاهان که با شکست همراه بود خاطر نشان کرد: در آن مقطع پس از وقفه ای 50 روزه به مصاف استقلال رفتیم و در روزی که مستحق شکست نبودیم ، بازی را واگذار کردیم .

وی در مورد بازی کردن محرم نویدکیا در بازی امروز نیز گفت : محرم در تمرینات خوب تلاش کرده و چیزی که برای من ارزشمند است بهتر شدن شرایط بدنی و آمادگی بیشتر او است محرم را باید آماده تر از قبل ببینیم که بتوانیم از وی استفاده کنیم. حتما در جایی که شرایط فراهم است از او استفاده خواهیم کرد.نظر خود او هم مهم است و اگر او از همه لحاظ آماده باشد در بازی فردا خواهد بود.

سرمربی سپاهان در مورد نتیجه نگرفتن این تیم پس از ترک احسان حاج صفی گفت : قطعا احسان مهره تاثیر گذاری بود که جای خالی او را بیش از بیش در این مقطع فصل حس می کنیم .امیدواریم با تکیه بر جوانان خود جای خالی حاج صفی را تا حد ممکن پر کنیم .

وی با اشاره به مصدومیت غفوری افزود : جوانان ما در چند بازی گذشته که چند مهره ی کلیدی خود از جمله پریرا ، پادوانی و نویدکیا را در اختیار نداشتیم قابلیت های خود را به خوبی نشان داده اند و هم تراز بازیکنان بزرگسال بازی های چشم نوازی را از خود ارائه داده اند .

وی در پایان از هواداران پر شور سپاهان در خواست کرد که این تیم را در بازی امروز تنها نگذارند و با حمایت های خود راه پیروزی را هموار کنند.  

انتهای پیام/ح

نظر شما