شناسهٔ خبر: 8471326 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

پیام وزیر ارتباطات به مناسبت روز جهانی پست

در آستانه هفدهم مهر ماه روز جهانی پست, وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پیامی این روز را به مدیران و کارکنان شرکت پست تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در پیام وزیر ارتباطات می خوانیم:

صنعت پست به دلیل داشتن توانمندی های فراوان، نقش مهمی در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور ایفاد می نماید.

ساختار اصلی این صنعت را، نیروی انسانی تشکیل می دهد و در این بین اعتماد و اطمینان خاطر مردم به کارکنان پست، پشتوانه‌ای محکم برای این شبکه به شمار می رود که هیچ سازمان و یا دستگاهی تاکنون از آن برخوردار نبوده است .

پست در بسیاری از کشورها عامل تحولات عظیمی بوده که نقش بی بدیلی درجامعه ایفا می کند و بر همین اساس ایجاد و توسعه زیرساخت ها، تلاش برای کسب بازارهای جدید، بهره مندی از ظرفیت ها و پتانسیل های بخش خصوصی، حرکت درجهت تأمین نیازها و خواسته های مردم و آموزش در رده های مختلف سازمانی همواره باید در دستور کار مسئولین شرکت پست قرارگیرد.

همچنین مسئولان و برنامه ریزان صنعت پست باید به جبران عقب ماندگی های گذشته پرداخته و با خلاقیت و نوآوری، برسرعت حرکت به سمت پست نوین و ارائه خدمات جدید با بهره گیری از فناوری‌های نوین بیافزایند.

خوشبختانه طی دوسال اخیر ، پست با ایجاد تغییرات اساسی درساختار سازمانی و ارائه سرویس ها و خدمات مبتنی بر فناوری تا حدود زیادی مشکلات را پشت سرگذاشته و به ثبات نسبی دست یافته است . در زمینه کسب رضایت کارکنان و ارتقای سطح رفاه و معیشت آنان نیز برنامه های خوبی به اجرا درآمده که امیدوارم با تدبیر مسئولان این شبکه روند رو به بهبود شرایط اقتصادی کارکنان ادامه یافته و در نهایت به جلب رضایت حداکثری همکارانمان در پست بیانجامد.

مسلماً ما درابتدا مسیر تحولات قرار داریم و هنوز تا رسیدن به سطح موردنظر فاصله بسیار است کارکنان شریف شبکه پستی طی دوسال گذشته ثابت نمودند که باغیرت و تلاش می توان به جایگاه موردنظر دست یافت.  

اینجانب نیز با اعتقاد راسخ به ظرفیت ها و قابلیت های پست ، ضمن استقبال از تحولات به وجود آمده دراین مجموعه توانمند، همواره با نگاه ویژه به این شبکه ، مسئولان و کارکنان پست را حمایت نموده و  بر پشتیبانی همه جانبه آنان در کلیه زمینه ها تأکید می نمایم . چرا که معتقدم، پست می تواند منشأ خدمات ارزشمندی  در کشور باشد.

پست این توانایی را دارد که با به‌کارگیری فناوری های روز دنیا ، ضمن تأثیر مستقیم بر مبادلات اقتصادی، درنظام فرهنگی و اجتماعی کشور نیز اثر گذاشته و به افزایش بهره وری ملی کمک نماید.

اینجانب فرارسیدن روزجهانی پست را به همه کارگزاران شبکه پستی کشور تبریک عرض نموده و از خداوند منان برای تلاشگران این عرصه، آرزوی بهروزی را دارم .

 

                                                     محمود واعظی

وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات

مهره ماه یکهزار و سیصد و نود و چهار

نظر شما