شناسهٔ خبر: 8431949 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سفر استانی هیئت دولت در ایستگاه بیست و دوم/62

یوسفیان‌ملا: وزیر راه دستور رسیدگی به طرح‌های توسعه‌ای آمل را صادر کرد‌

نماینده مردم آمل در مجلس‌ گفت: وزیر راه در افتتاح پروژه‌های شهری به شهردار آمل قول داد که طرح‌های توسعه‌ای شهر آمل را در زمره طرح‌های کلان‌شهر قرار دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، عزت‌الله یوسفیان‌ملا عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان با حضور وزیر بهداشت و درمان، با بیان اینکه امروز وزیر راه و شهرسازی به طور داوطلبانه در این سفر جهت بازدید از چهاربانده کردن محور هراز، سد هراز و مترو، اقدام کرد، اظهار داشت: وزیر راه در بازدید از پروژه‌ شهری به شهردار آمل قول داد که طرح‌های توسعه‌ای شهر آمل را در زمره طرح‌های کلان‌شهر چون اصفهان، تهران، مشهد، شیراز قرار دهد.

وی با اعلام به اینکه با دستور وزیر بهداشت دانشکده سوم مامایی و پرستاری در آمل راه‌اندازی و این دانشکده به دانشگاه تبدیل می‌شود، گفت: امیدواریم بتوانیم تعداد دانشگاه‌های دولتی این شهرستان را افزایش دهیم.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه فرمانداری ویژه این شهرستان برابر قانون تصویب و اجرایی شد ولی به لحاظ اختلاف با برخی شهرستان‌هایی که بدون سپری کردن تمهیدات عنوان ویژه را دریافت کردند، هنوز چارت آن ابلاغ نشده است، ابراز داشت: ادارات آمل باید به اداره کل تبدیل شود تا مردم به مرکز استان مراجعه نکنند زیرا مسیر تا ساری پرترافیک است.

وی با بیان اینکه مشکل واحدهای تولیدی همانند مشکل این واحدها در سطح کلان کشور است، عنوان کرد: سرمایه در گردش این واحدها از سوی بانک‌ها تامین نمی‌شود و بانک‌ها برای ضامنان مشکلاتی ایجاد می‌کنند.

یوسفیان‌ملا با اشاره به مشکلات کشاورزان این استان یادآور شد: اجرای یکپارچه‌سازی اراضی برای کشاورزان عاملی بر توسعه تولید برنج و رفع نگرانی‌های کشاورزان در امر کمبود آب زراعی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما