شناسهٔ خبر: 8428324 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

یوسفیان خبر داد: بررسی ویژه طرح‌های توسعه‌ای شهر آمل به دستور وزیر راه

‌نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر راه قول مساعد به شهردار آمل داد تا طرح‌های توسعه‌ای آمل را به صورت ویژه پیگیری کند.

صاحب‌خبر -

‌نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر راه قول مساعد به شهردار آمل داد تا طرح‌های توسعه‌ای آمل را به صورت ویژه پیگیری کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه مازندران، عزت‌الله یوسفیان در نشست شورای اداری آمل که با حضور وزیر بهداشت صورت گرفت با اشاره به اینکه وزارت بهداشت از وزارتخانه‌های مهم دولت است که تاکنون موفق عمل کرده است، عنوان کرد: در جریان سفر هیات دولت، وزیر راه پنج ساعت به طور داوطلبانه از محور هراز بازدید و پروژه‌های شهرداری آمل را نیز افتتاح کرد.

وی با اعلام اینکه وزیر راه قول مساعد به شهردار آمل داد تا طرح‌های توسعه‌ای آمل را به صورت ویژه پیگیری کند، تصریح کرد: وزیر راه گفت طرح‌های توسعه‌ای شهر آمل را در زمره کلان شهرهای کشور بررسی می‌شود.

یوسفیان با اشاره به وضعیت بهداشتی درمانی شهر آمل عنوان کرد: 61 مرکز بهداشتی درمانی در شهرستان تجهیز و راه‌اندازی شده‌ که از این میان بیمارستان امام خمینی(ره) نیز با تامین تجهیزات کامل آماده راه اندازی است.

وی با بیان اینکه با دستور وزیر بهداشت دانشکده سوم مامایی و پرستاری در آمل راه‌اندازی و این دانشکده به دانشگاه تبدیل می‌شود، افزود: امیدواریم بتوانیم تعداد دانشگاه‌های دولتی این شهرستان را افزایش دهیم.

نماینده مردم آمل در مجلس‌ با تاکید بر اینکه فرمانداری ویژه این شهرستان برابر قانون تصویب و اجرایی شد، ولی به لحاظ اختلاف با برخی شهرستان‌هایی که بدون سپری کردن تمهیدات عنوان ویژه را دریافت کردند، هنوز چارت آن ابلاغ نشده است، گفت: ادارات آمل باید به اداره کل تبدیل شود تا مردم به مرکز استان مراجعه نکنند، زیرا مسیر تا ساری پرترافیک است.

وی با بیان اینکه مشکل واحدهای تولیدی همانند مشکل این واحدها در سطح کلان کشور است، عنوان کرد: سرمایه در گردش این واحدها از سوی بانک‌ها تامین نمی‌شود و بانک‌ها برای ضامنین مشکلاتی ایجاد می‌کنند.

انتهای پیام

نظر شما