شناسهٔ خبر: 842038 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شهبازی:

پولادی برای حضور در خارج از کشور به رضایت نامه نیاز دارد/ مسئولیت بیماری دروازه‌بان خارجی استقلال خوزستان برعهده باشگاه است

مسئول نقل و انتقال لیگ برتر فوتبال در خصوص شایعه حضور پولادی در لیگ قطر گفت: پولادی با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و برای حضور در خارج از کشور باید از باشگاه پرسپولیس رضایت‌نامه بگیرد.

صاحب‌خبر -
مصطفی شهبازی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: از نظر سازمان لیگ برتر مهرداد پولادی با پرسپولیس قرارداد دارد و بازیکن این تیم است و برای رفتن به تیم دیگر باید از این باشگاه رضایت نامه بگیرد.

مسئول نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال در ادامه بیان کرد: پولادی برای حضور در خارج از کشور باید رضایت باشگاه پرسپولیس را جلب کند در ادامه بتواند از طریق TMS به لیگ کشور دیگری برود در غیر این صورت نمی‌تواند به غیر از پرسپولیس جای دیگری برود.

وی درباره بیماری هپاتیت دروازه‌بان خارجی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: گزارشی در این خصوص دریافت نکردیم به هر حال مسئولیت بیماری دروازه‌بان خارجی استقلال خوزستان بر عهده باشگاه است و ارتباطی به سازمان لیگ ندارد.

شهبازی در ادامه بیان کرد:‌ باشگاه استقلال خوزستان برای دروازه‌بان خارجی‌اش TMS گرفته است بر این اساس عواقب بیماری دروازه‌بان این تیم متوجه مسئولان استقلال خوزستان است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ماهینی مشکل سربازی دارد و حوزه نظام وظیفه باید در مورد این بازیکن تصمیم ‌گیری کند.

انتهای پیام/

نظر شما