شناسهٔ خبر: 8412302 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

وزیر راه از پروژه مترو تهران - آمل بازدید کرد

آمل - نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی از بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های ملی محور هراز و پروژه مترو تهران - آمل خبر داد.

صاحب‌خبر -

عزت‌الله یوسفیان ملأ در گفتگو با خبرنگارمهر با بیان اینکه عباس آخوندی هم‌اکنون در حال بازدید از پروژه ملی چهار بانده کردن محور هراز است، بیان داشت: از تمامی قسمت‌های این پروژه وزیر راه‌ و شهرسازی بازدید خواهد کرد.

وی تصریح کرد: بازدید از تعریض‌هایی که در محور هراز صورت گرفته و تونل‌های که در این محور ایجادشده از دیگر برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی در آمل است.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای با اشاره به مشکل جاده انحرافی منطقه چلاو، عنوان کرد: مطمئناً وزیر راه شهرسازی از این جاده بازدید خواهد داشت و دستورات لازم را صادر می‌کند.

یوسفیان ملأ از بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه ملی راه‌آهن برقی آمل به تهران خبر داد و گفت: فاز اول پروژه راه‌آهن برقی آمل به تهران که به اتمام رسیده است وزیر راه شهرسازی از آن بازدید و سپس از نزدیک عملیات اجرایی فاز دوم این پروژه دیدن می‌کند.

وی به سفر امروز هیئت دولت در مازندران اشاره کرد و افزود: سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به آمل سفر می‌کند و شرکت در آیین کلنگ زنی مرکز شیمی‌درمانی، بازدید از بیمارستان امام علی شهرستان آمل، شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان و حضور در افتتاح چندین پروژه شهری از برنامه‌های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به آمل است.

سفر استانی هیئت دولت به مازندران از صبح دوشنبه آغاز شد.

نظر شما