شناسهٔ خبر: 8357389 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

آتش سوزی در یک مجتمع کارگاهی کیف و کفش

ظهر امروز یک مجتمع کارگاهی تولید کیف و کفش در خیابان جمهوری دچار آتش سوزی شد.

صاحب‌خبر -
سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: وقوع یک مورد حادثه حریق در ساعت ۱۳:۴۲ ظهر امروز جمعه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

ملکی با بیان اینکه به دنبال اعلام این حادثه سه ایستگاه با تجهیزات مربوطه از سوی ستاد فرماندهی به محل اعزام شدند، اظهار کرد: محل حادثه یک مجتمع کارگاهی به مساحل حدود ۵۰۰ متر مربع واقع درخیابان جمهوری کوچه مراغه ای بود که پس از حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد درون این مجتمع دو طبقه حدود ۱۰ کارگاه واقع شده که ۶ کارگاه کاملا شعله ور شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان این که شعله‌های آتش در حال سرایت به اماکن مجاور بود، ادامه داد: آتش‌نشانان از چند جهت عملیات اطفای حریق را آغاز کرده و بعد از مدتی موفق به مهار و اطفای کامل حریق در این مجتمع شدند.

وی افزود: گروهی از آتش نشانان نیز به دنبال یافتن محبوسان احتمالی بودند اما خوشبختانه مورد محبوس، مصدوم و فوتی نداشته و تنها خسارات مالی به جا مانده از آتش سوزی بالا بود.

وی با بیان اینکه متاسفانه اصول ایمنی در چیدمان این کارگاه رعایت نشده و همین موضوع گسترش آتش را تسریع و عملیات آتش نشانان را سخت کرده بود، اظهار کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری تهران، آتش نشانان حوالی ساعت ۱۶ پس از ایمن سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند.

نظر شما