شناسهٔ خبر: 8357304 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

رقابت غفوریان و رضویان در «خندوانه» آغاز شد/ چه کسی به فینال می‌رود؟

فرهنگ > تلویزیون - در برنامه امشب «خندوانه» مهران غفوریان و جواد رضویان در آخرین مرحله نیمه نهایی با هم به رقابت پرداختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غفوریان درباره واکنش مردم نسبت به او بعد از مسابقه استندآپ کمدی گفت: «مردم به اجرایی که دوست داشته باشند رای میدهند. خنداندن مردم برای ما قیمت ندارد. ما در تلویزیون جمهوری اسلامی کار میکنیم که در آن باید یک سری دغدغههای اخلاقی رعایت شود. دغدغههایی که ما نیز به آنها توجه میکنیم.» 

او همچنین با بیان این که برای اجرای امشب خاطراتی از پدرش را تعریف میکند اظهار داشت: «اگر من یا علی مسعودی از پدرانمان خاطرهای تعریف میکنیم به معنای توهین به آنها نیست. شان پدر خیلی بالاست. آنها ستون زندگی ما هستند.» 

غفوریان درباره رقابتش با جواد رضویان گفت: «جواد رضویان برای همه حریف قدری است. من هم هیچ ترفندی جز خنداندن مردم ندارم. ما بیش از ۲۰ سال است که با هم دوستیم و در ضمن همکلاس هم بودهایم.» 

 

جواد رضویان نیز پیش از آغاز مسابقه گفت که شب پیش از مسابقه با مهران غفوریان درباره اجراهایشان صحبت کردهاند و حتی در بخش هایی از اجرایش غفوریان و امیرمهدی ژوله به او کمک کردهاند.»

 ۵۷۲۴۴

نظر شما