شناسهٔ خبر: 8357201 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

جهاد ادامه دارد...

- محمدباقرقالیباف : «هنر آن است که بمیری، پیش از آنکه بمیرانندت و مبدأ و منشأ حیات آنانند که اینچنین مرده‌اند».

صاحب‌خبر -

حاج حسين همداني هديه‌اش را دريافت كرد و به جرگه زند‌گانِ نزدِ پروردگارِ شهيدان پيوست. حسين عزيز مؤسس سپاه همدان و مؤسس و فرمانده تيپ (و بعدها لشكر) انصارالحسين(ع) بود و نقش فعال و مؤثري در حل غائله شمال غرب كشور داشت و از ابتداي جنگ تحميلي تا انتهاي آن حضور در همه جبهه‌هاي مياني و جنوب را در كارنامه جهادش ثبت كرد.

رشادت و توان هدايت وي باعث شد تا 2بار نشان فتح را به سبب فرماندهي ممتازش از دستان فرمانده كل قوا دريافت كند. پس از اتمام دوران دفاع‌مقدس، به‌رغم همه دلايلي كه هر كدامشان مي‌توانست براي استراحت و سبك كردن كارهايش كافي باشد، حضور جدي و مؤثر در پيشبرد اهداف جبهه مقاومت در عراق، لبنان و سوريه را برگزيد و بلا انقطاع و ماه‌ها دور از همسر و خانواده در جبهه‌ها ماند.

صبر، صداقت، متانت و پيگيري، سبب محبوبيت او بين دوستان و كسب اهداف مورد نظر وي شده بود.با شهادت سردار همداني، از جرگه كهنه سرداران انقلاب يك تن كم شد و اين كاستي را خداوند عالم با رويش‌هاي تازه جبران خواهد كرد؛ صدها جهادگر جوان هستند كه در مسير مجاهدت، پايمردانه و هوشمندانه توان‌افزايي و تجربه‌اندوزي مي‌كنند كه در زمان مناسب گوهر درخشان آسمان انقلاب اسلامي ايران خواهند بود.

شهادت در راه مبارزه با شقي‌ترين افراد زمان، هديه خداوند به حسين عزيز بود.اين شهادت را خدمت رهبر فرزانه انقلاب، همسر گرانقدر و فرزندان عزيز ايشان تبريك و تسليت عرض مي‌كنم. اميدوارم پروردگار متعال بر درجات اين شهيد عزيز بيفزايد و همه ما را بر صراط مستقيم و ادامه جهاد پايدار نمايد.«در عالم رازي هست كه جز به بهاي خون فاش نمي‌شود»حسين جان! افشاي راز عالم و حلاوتِ شهادت گوارايِ طبعِ منيع و روحِ بلندت باد.

نظر شما