شناسهٔ خبر: 835326 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

بجنورد میزبان زائران پیاده طرح بهشت تا بهشت شد

محمد ابراهیم خمسه و کاظم موسوی دو خادم اهل بیت علیهم السلام به بجنورد رسیدند.

صاحب‌خبر -
گروه اجتماعی، محمد ابراهیم خمسه و کاظم موسوی دو خادم اهل بیت علیهم السلام به بجنورد رسیدند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات ، زائران طرح بهشت تا بهشت در ادامه مسیر خود پس از شهرستانهای فاروج، شیروان ، حصار و گرمخان ظهر امروز به بجنورد وارد شدند.
آقای خمسه و همراهش که مورد استقبال امام جمعه ، مسئولین استان و اعضای ستاد بازسازی استان خراسان شمالی قرار گرفته بودند در سخنانی در مسجد امام رضا(ع) اظهار داشت: با عنایت به حب اهل بیت عصمت و طهارت در قلوب هموطنانمان و با هدف آبادانی هر چه بیشتر حرمهای این بزرگواران قدم در این راه گذاشته ایم.
وی با اشاره به دیدارهای مردمی در شهرهای طول مسیر عنوان داشت: تلاش ما این است که ضمن معرفی و تبلیغ اقدامات خادمان اهل بیت در بقاع متبرکه برای مردم موجب مشارکت آنها در طرحهای در دست اجرا شویم. و امیدواریم که در این طی طریق به این مهم برسیم.
همچنین آقای صفری رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خراسان شمالی در اظهاراتی خاطرنشان ساخت: زائران پیاده از بدو ورود به استان در شهرهای مختلف مورد استقبال مردم و مسئولین شهری قرار گرفته اند و با تمام توان برای تحقق شعار خود زحمت می کشند.
وی افزود: این عزیزان در هر شهر با حضور در اماکن مذهبی، فرهنگی ،تفریحی و دیدارهای چهره به چهره با مردم ضمن اطلاع رسانی از کارهای انجام شده به ترغیب عموم جهت مشارکت می پردازند.
صفری در پایان یادآور شد: زائران پیاده حرم مطهر حسینی فردا حرکت خود را از بجنورد به سمت شهرستان مانه و سملقان به مرکز آشخانه از سر می گیرند.

نظر شما