شناسهٔ خبر: 8351013 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در یک دیدار تدارکاتی

برتری تیم ملی ووشوی ایران مقابل چین

تیم ملی ووشوی ایران در بخش ساندای مردان در دیداری تدارکاتی مقابل تیم ملی چین به پیروزی دست یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، سانداکاران ایران و چین امروز جمعه در آکادمی ووشو و در دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفتند. در جریان این مبارزه تماشایی که در 5 وزن برگزار شد تیم ایران به برتری 3 بر 2 دست یافت.

در وزن منهای 60 کیلوگرم، علی بختیاری به عنوان نخستین سانداکار کشورمان به مصاف، "جیائو بوا" از چین رفت و با وجود تلاش فراوان شکست خورد.

در وزن منهای 65 کیلوگرم، جعفر شیرزاد درحالی که راند نخست را به "چن شین" از چین واگذار کرد، اما در دو راند متوالی با ارائه عملکردی متفاوت به برتری دست یافت تا دو تیم در مجموع یک بر یک مساوی شوند.

در وزن منهای 75 کیلوگرم، سجاد عباسی مبارزه‌ای تحسین برانگیز را از خود ارائه کرد و در دو راند مقابل "کائو شانگ هی" به برتری دست یافت و دومین برد ایران را رقم زد.

در وزن منهای 80 کیلوگرم، یزدان میرزایی مقابل "شو لو ین" به پیروزی رسید تا برتری تیم کشورمان را قطعی کند. در وزن منهای 90 کیلوگرم، آرمان بازیاری برابر "وانگ ون" شکست خورد.

در نهایت تیم ساندای مردان ایران با نتیجه 3 بر 2 مقابل تیم ملی چین که قهرمان جهان محسوب می شود به برتری دست یافت.

مهدی علی نژاد رییس فدراسیون ووشوی ایران و ایرج رحمانی مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

سانداکاران ایران و چین طی روزهای گذشته، چهار جلسه تمرین مشترک نیز برگزار کردند.

تیم های ملی وشووی ایران و چین که قدرت های اصلی این رشته محسوب می شوند خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که 22 آبان ماه در شهر جاکارتای اندونزی برگزار می شود، آماده می کنند.

انتهای پیام/آ

نظر شما