شناسهٔ خبر: 8212473 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

پیکر پاک پنج تن از جانباخته‌های فاجعه منا امروز وارد اصفهان شد

اصفهان- از بین ۲۶ تن از جانباخته های فاجعه منا از اصفهان، امروز پیکر مطهر ۵ زائر این فاجعه به اصفهان وارد و مورد استقبال مسئولان و مردم قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، با ورود نخستین کاروان حجاج استان اصفهان به فرودگاه شهید بهشتی، پیکر ۵ تن از جانباخته های فاجعه منا نیز وارد اصفهان شد.

این کاروان شامل ۴۵۰ نفر از حجاج اصفهان و نجف آباد است.

از بین یکصد و چهار تن از جانباختگان ایرانی فاجعه منا، ۲۶ تن از استان اصفهان بودند که امروز پیکر ۵ تن وارد اصفهان شد.

قیصرعلی حیدری، شکراله خوشخویی، حسن شبانی، علی کریم لو و رحمت الله عموهادی از جمله قربانیان اصفهانی فاجعه منا هستند که امروز پیکر آنها در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان مورد استقبال مسئولان استان قرار گرفت.

مدیر حج و زیارت استان اصفهان نیز در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: چهار تن از قربانیان فاجعه منا که صبح امروز پیکر آنها در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان مورد استقبال قرار گرفت از اهالی شهرضا هستند و یک نفر از شهرستان بوئین و میاندشت است.

غلامعلی زاهدی اظهار داشت: پیکر این قربانیان پس از استقبال رسمی، برای تشییع و خاکسپاری به شهرستان های یاد شده منتقل می شود.

فاجعه منا همزمان با روز عید قربان هنگام حرکت زائران به سمت رمی جمرات به علت بی تدبیری و فقدان برنامه ریزی صحیح مقامات عربستان رخ داد و بیش از چهار هزار زائر کشته شدند.

در این حادثه بیش از ۴۰۰ زائر ایرانی جان خود را از دست دادند که از این تعداد ۲۶ نفر از حجاج اصفهانی هستند.

نظر شما