شناسهٔ خبر: 8206330 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه قانون | لینک خبر

اتهام مالی تازه به حمید بقایی

پورمختار از مفقود شدن ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار یورو و ۵۳۰ هزار دلار کنفرانس جنبش عدم تعهد خبر داد.

صاحب‌خبر -

قانون- پورمختار از مفقود شدن ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار یورو و ۵۳۰ هزار دلار کنفرانس جنبش عدم تعهد خبر داد.

به گزارش قانون به نقل از ایسنا، محمدعلی پورمختار درباره تخلفات «حمید بقایی» اظهار کرد: جریان انحرافی حامی محمود احمدی‌نژاد همچنان به رفتارهای انحرافی خود ادامه می‌دهد اما علی‌رغم مصاحبه‌ها و شعارهایی که سر می‌دهند، تخلفات آقای بقایی کاملا محرز است.

پورمختار در ادامه تخلفاتی دیگری از «حمید بقایی» را یادآور و بر ارایه پاسخ از سوی وی تاکید کرد و گفت: تکلیف برداشت ۱۶ میلیارد تومانی غیر قانونی از بیت‌المال و واریز آن به حساب شخصی یکی از بنیانگذاران دانشگاه ایرانیان و ذخیره ۲ میلیارد تومان در صندوق امانت بانک ملی در سال ۹۰ باید به صورت شفاف تعیین شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین تعداد بسیاری کارت هدیه از صندوق خودروی شخصی وی پیدا شد که منشا آنها باید مشخص شود. ۳ میلیون و حدود ۷۰۰ هزار یورو از کنفرانس جنبش عدم تعهدها به اضافه حدود ۵۳۰ هزار دلار مفقود شده که آخرین بار حسب اظهار یکی از عوامل در اختیار «حمید بقایی» بوده است لذا نحوه هزینه‌کرد این منابع باید مشخص شود.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: علاوه بر این بقایی در خصوص خبر آقای جعفرزاده ایمن‌آبادی در رابطه با خروج مبلغ سنگینی از کشور توسط وی نیز باید پاسخ دهند؛ علاوه بر این اسنادی دیگری نیز در ارتباط ایشان با جاسوس‌ها و نفوذ جاسوسان در بیوت در دست و موجود است.

نظر شما