شناسهٔ خبر: 8089872 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معاون عمرانی استاندار خبرداد:

واگذاری ۳ هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال در سیستان و بلوچستان

ایلنا: تا پایان سال ۲۵۰۰ واحد مسکن مهر در زاهدان به شبکه آب شرب خانگی متصل خواهند شد.

صاحب‌خبر -

ایلنا: معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع ۱۴ هزار و ۵۳۱ واحد مسکن مهر زاهدان، هشت هزار و ۳۸۵ واحد اشتراک آب ندارند که دو هزار و ۵۰۰ واحد از این تعداد تا پایان سال به شبکه آب شرب شهری متصل می شوند.

به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " محمود میری " در جلسه شورای مسکن سیستان و بلوچستان اظهار کرد: تا کنون شش هزار واحد از این سایت های مسکن به شبکه آب شرب خانگی مجهز شده و تلاش می شود تا پایان سال ۲۵۰۰ واحد جدید نیز به شبکه آب شهری متصل شوند.

وی به مشکل نبود تلفن ثابت در سایت های مسکن مهر استان اشاره کرد و افزود: با واگذاری پنج قطعه زمین برای توسعه شبکه مخابرات در سایت های مسکن مهر زاهدان، تا پایان سال شش هزار واحد مسکن به تلفن ثابت مجهز می شوند.

دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تا کنون سه قطعه زمین برای توسعه شبکه مخابرات در سایت های مسکن مهر زاهدان تحویل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان شده است، گفت: تلاش می شود تا دو قطعه دیگر نیز در اسرع وقت تحویل این شرکت شود.

" میری " به بررسی وضعیت زیرساخت مخابراتی مسکن های مربوط به شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر نیز پرداخت و گفت: برای توسعه این شبکه ظرف یک هفته، اراضی مورد نیاز شرکت مخابرات توسط بنیاد مسکن تحویل خواهد شد.

عضو شورای توسعه و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان در ادامه به مشکل کمبود شدید نانوایی در سایت مسکن " مهرشهر " زاهدان نیز اشاره کرد و خبرداد: مجوز پنج واحد نانوایی برای تاسیس در " مهرشهر " داده شده که متاسفانه هنوز فعالیت خود را آغاز نکرده اند، برای تسریع در روند حل این مشکل با هماهنگی اتحادیه خبازان یک ماه به بخش خصوصی مهلت داده شد تا نسبت به تاسیس نانوایی اقدام کنند، در غیر این صورت موافقت اصولی طرح آنان لغو می شود.

وی همچنین از تحویل سه هزار واحد جدید مسکن مهر تا پایان سال نیز خبر داد.

نظر شما