شناسهٔ خبر: 7956928 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص):

نبرد دنیای امروز رسانه ای است

روزنامه جوان / روزنامه جوان

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: امروز نبرد موجود در دنیا نبرد رسانه ای است و دشمنان سعی دارند با این نبرد بر ما حاکم شوند

صاحب‌خبر -

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: امروز نبرد موجود در دنیا نبرد رسانه ای است و دشمنان سعی دارند با این نبرد بر ما حاکم شوند .

سردار بهمن ریحانی ظهر در همایش مدیران بسیج رسانه کشور در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، به گسترش حوزه استحفاظی رسانه ها در دنیای کنونی اشاره کرد و گفت: امروز به واسطه تجهیزات و پشرفت های تکنولوژی، خبر و اقداماتی نیست که در کسری از ثانیه در دنیا منتشر نشود .

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری، گفت: امروز در پیچ اثر گذار و حساسی از انقلاب قرار داریم که به درستی باید آن را کنترل کنیم .

وی افزود: امروز نبرد موجود در دنیا نبرد رسانه ای است و دشمنان سعی دارند با این نبرد بر ما حاکم شوند که در وهله اول ما باید به عنوان خط مقدم این نبرد، تهدیدات را به خوبی بشناسیم .

سردار ریحانی تصریح کرد: دشمنان برای به چالش کشیدن ما و نظام اسلامی در دنیا و هم چنین برای ایجاد تفرقه در نظام اسلامی تلاش می کنند، بنابراین ما باید هم دشمن و همه نقشه های او را بشناسیم و هم اینکه راه های مقابله با آن را به درستی در جامعه گسترش دهیم که این نقش بسیج رسانه را و اثر گذاری آن را می رساند .

وی افزود: دشمنان با این ابزار حتی حکومت های توحیدی را منحرف کردند اما ما در نظام جمهوری اسلامی نشان دادیم که مقاوم، هشیار، بیدار و در صحنه ایم و تا زمانی که اینگونه هستیم و براساس این اعتقاد عمل می کنیم در حال شتاب گرفتن در همه زمینه ها هستیم .

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه پایداری در این عرصه ها را مستلزم رعایت شروطی دانست و گفت: امروز به بسیاری از تحولات دنیا نگاه کنید، بسیاری از رسانه های دنیا در سراسر دنیا دنبال جهان اسلام و ایران اسلامی هستند .

وی افزود: دشمن به دنبال سه موضوع است که برای جهان اسلام مدیریت کند وبرجهان اسلام مسلط شود .

سردار ریحانی، اولین اقدام دشمن برای تسلط و مدیریت بر جهان اسلام را ایجاد تفرقه دانست که در برخی جاها هم خوب عمل کرده و حتی از این طریق یک بدبینی  را نسبت به جهان اسلام به وجود آورده است .

وی اسلامی را که دشمنان قصد معرفی آن را به جهان دارند، مساوی با خشونت و آدم کشی عنوان کرد و گفت: این نتیجه تفرقه ای است که دشمنان توانسته اند با استفاده از ابزار رسانه در جهان اسلام ایجاد کنند و در کنار آن نیز چهره ای نامناسب از اسلام ارائه دهند .

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، فلسطین را نماد مقاومت دانست که دشمن سعی دارد آن را خیلی محسوس از اولویت های در دستور جهان اسلام خارج کند و با ترویج سکولاریسم سعی دارند به مسلمانان بقبولانند که فلسطین و یمن و... به ما چه ربطی دارد .

وی تصریح کرد: دشمن قصد دارد با این اقدامات دنیای اسلام را مدیریت کند و اگر اقدامات آنان اثر بخش باشد و مسلمانان منطقه را نسبت به سرنوشت دنیای اسلام بی تفاوت کند به مقاصد خود می رسد، بنابراین بی تفاوت کردن مسلمانان نسبت به سرنوشت دنیای اسلام از حربه ها و توطئه های آنان است که ما باید مراقبت کنیم .

سردار ریحانی، افزود: دشمنان سعی دارند اسلام آمریکایی را در بین مسلمانان ترویج دهند و آن را در دو بخش سکولاریسم و تکفیریزم دنبال می کند .

وی گفت: دشمن سکولاریسم را در داخل مرزها و تکفیریزم را در خارج از مرزها مدیریت می کند تا علاوه بر بی تفاوت کردن مسلمانان نسبت به سرنوشتشان، چهره خشن و آدم کش را از اسلام و مسلمانان به جهانیان نشان دهد که مانع از گسترش اسلام نیز شود .

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، سکولاریسم را بی تفاوتی مسلمانان نسبت به سرنوشت کشورهای اسلامی دانست و گفت: این شرایط قبل از انقلاب نیز در کشور ما وجود داشت و اسلامی وجود داشت که نیم لیتر آب هم از آن گرم نمی شود .

وی افزود: پیش از انقلاب کشوری بودیم که هم تحت استعمار داخلی و هم تحت استعمار خارجی بودیم و حیوانات آمریکایی ها از ما ارزشمند تر بود اما امروز آنقدر قدرتمندیم که کشورهایی که می گفتند که اجازه نمی دهیم ایران حتی یک پیچ هم داشته باشد با ما سر میز مذاکره بنشینند واینکه آنها همه یک طرف میز مذاکره و ایران طرف دیگر میز مذاکره است، همه نشان از قدرت ماست .

سردار ریحانی گفت: هیچ جا آمریکا با کشوری ضعیف به مذاکره نمی نشیند و در واقع در سیاست استکبار گفتگو معنی ندارد و اینکه با ایران بر سر میز مذاکره به گفتگو می نشیند، نتیجه عزت جمهوری اسلامی بوده که وامدار خون شهداست .

وی بر انجام اقدامات درست تاکید کرد و گفت: هر عملی که ما امروز در شکل گیری سرنوشت جمهوری اسلامی ایران مرتکب شویم در تاریخ می آید و در آینده باید پاسخگوی آن باشیم .

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، با بیان اینکه ما توانستیم هیبت و هیمنه آمریکا را در دنیا بشکنیم گفت: این نتیجه این است که سیاست و دیانت ما یکی است و اگر دین و سیاست ما از هم جدا بود، همان کشور خوار و ذلیل قبلی بودیم .

وی تاکید کرد: برای اینکه اسلام و دنیای اسلام حفظ شود باید اسلام سیاست و اسلام دیانت، جایگزین اسلام بی تفاوتی و سکولاریسم و در یک کلمه اسلام آمریکایی شود .

سردار ریحانی تصریح کرد: اسلام مد نظر آمریکا، اسلام بازیچه دست قدرتمندان است و می خواهند کشورهای مسلمان را ذلیل و بازیچه دست قدرتمندان ببینند، کشورهایی که با آنها مشروب می خورند، با زنانشان دست می دهند و با آنها عکس می گیرند و در کنار آنها احساس قدرت می کنند .

وی ظهور گروهک هایی چون داعش، النصره و.. را در نتیجه فعالیت های دشمنان برای نابودی چهره اسلام و روی کار آمدن اسلام آمریکایی دانست و گفت: اینها همه مدعی آمریکا و مروج اسلام آمریکایی هستند .

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، قرار گرفتن سکولاریسم(اسلام بی تفاوتی) و تکفیریزم(اسلام خشن) را در کنار یکدیگر به این خاطر دانست که اینها هر دو توسط آمریکا مدیریت شده اند تا چهره واقعی اسلام از بین رود .

وی تاکید کرد: شرایط، شرایط حساسی است و در اسلام محافظه کاری و سکولاریسم معنا ندارد .

سردار ریحانی افزود: متاسفانه امروز برخی محافظه کار شده ایم ولی این را باید بدانیم که نگه داشتن دین هزینه دارد و باید از جان و مالمان هزینه کنیم .

وی تصریح کرد: ما برای نظاممان هزینه دادیم که امروز مستحکم ایستاده ایم و نه از تهدیدات ترسیده و نه از تحریم ها خرد شدیم و هم اکنون کشور قدرتمندی هستیم .

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، بر بیداری در شرایط فعلی تاکید کرد و گفت: امروز اسلام در جهان شتاب گرفته است و اگر اینگونه نبود این همه توطئه علیه ما نمی شد. امروز به لطف خدا شجره طیبه در نظام اسلامی محکم و در حال گسترش است .

سردار ریحانی خاطر نشان کرد: چنانچه خدای ناکرده فضای بی تفاوتی بر جهان اسلام حاکم شود باید منتظر حادثه باشیم، لذا باید آگاهانه و بیدار در صحنه بود .

نظر شما