شناسهٔ خبر: 7669551 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: کافه‌سینما | لینک خبر

خاطرات جالب امین حیایی از پشت صحنه فیلم‌ها در "خندوانه"، اشاره به کدام فیلم‌های سینمای ایران داشت؟!/ در "کافه سینما" بخوانید+[با تصاویر صحنه‌ها به روز شد]

کافه سینما-یوسف حاجوی: امین حیایی در مسابقه بهترین کمدین در برنامه خندوانه خاطرات خود از دو فیلم سینمایی را بیان کرد که برای علاقه‌مندان سینما جالب توجه بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش نویسنده کافه سینما، با توجه به نشانه‌هایی که حیایی ابراز کرد، می‌توان با کمی احتمال، می‌توان به دو فیلمی که خاطراتی از آن بیان کرد، پی برد.

اولین فیلم «گارد ویژه» به کارگردانی پرویز صبری و تهیه‌کنندگی داریوش بابائیان بود که به گفته حیایی، در یک صحنه از فیلمبرداری، نیروهای بالای پل بر اثر شدت انفجار دچار سوختگی شده بودند و کارگردان اصرار داشت صحنه طبیعی شده و دستور کات نمی‌داد.

و دیگری پرش اکبر اصفهانی از بالای پل به روی قالیچه ای دو سه متری بود که به گفته حیایی، چند سرباز اطراف آن را گرفته بودند و فرش پاره شد که منجر به برخورد شدید بدلکار با زمین و شکسته شدن کتف بدلکار شده بود.

فیلم دوم هم بنا بر نشانه‌ها و احتمالات، «علف‌های هرز» به کارگردانی قدرت‌اله صلح میرزایی و تهیه‌کنندگی محمد بانکی بود. تهیه‌کننده‌ای که بنا بر خاطره حیایی، در اکشنی که در شهر اصفهان فیلمبرداری می‌شده، نقش خود را پررنگ‌تر از نقش خود حیایی در فیلم کرده است.

به هر حال خاطرات بامزه‌ای که امین حیایی در این برنامه تعریف کرد، می‌تواند گوشه‌ای از رخدادهای سینمای ایران در سال‌های گذشته باشد.

سرویس تلویزیون ایران کافه سینما
یوسف حاجوی

نظر شما