شناسهٔ خبر: 7662815 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون اسکیت | لینک خبر

12 ورزشکار به چهارمین مرحله اردوی اسکیت سرعت دعوت شدند

صاحب‌خبر -

Array چاپ Array

یکشنبه, 16 شهریور 1393 ساعت 18:20

میانگین امتیار کاربران: / 0
ضعیفعالی 

چهارمین مرحله اردوی تیم ملی اسکیت سرعت بانوان و آقايان ایران با حضور 12 ورزشکار در مازندران پیگیری می شود./ دوشنبه 16 شهریور

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، در این مرحله از اردو که در رده هاي سني جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد ورزشکاران تا 23 شهریور ماه تحت نظارت کادر فنی به مرور تمرینات می پردازند.

بر این اساس یکتا محسنی، نهال مقدم رحمانی و شبنم عرب در رده سنی جوانان و فرناز کوه شکاف، سمیه رحیمی و الهام مدیر دهقان در رده سنی بزرگسالان، بانوان ورزشکاری هستند که به این اردو فراخوانده شدند.

در بخش مردان نیز امیر سپهر ربیعی، امیر بهزاد بروجنی و امیر صفری در جوانان و محمد صالحی، فرشید شایان و پوریا قاسم پور نفراتی هستند که در این اردو حضور خواهند داشت.

تیم ملی اسکیت سرعت بانوان و آقایان کشورمان خود را برای حضور در شانزدهمین دوره مسابقات رولر اسکیت قهرمانی آسیا که از 28 شهریور تا 7 مهر در شهر هاینینگ چین برگزار می شود، آماده می کند.

گفتنی است این اردو از فردا 17 شهریور ماه آغاز می شود و ورزشکاران برای پذیرش باید به استان مازندران، فریدون کنار، خیابان امام خمینی، جنب سالن ورزشی امام خمینی، هتل رستوران سلطان مراجعه نمایند.

شماره تماس: 09111184504

نظر شما