شناسهٔ خبر: 7481999 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: هدانا | لینک خبر

میانه جدول جام جهانی هم برای ما خوب است/ آرژانتین مدعی شده است

خبرگزاری مهر

صاحب‌خبر -

محمدرضا داورزنی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا داورزنی درباره حضور تیم ملی ایران در جام جهانی ژاپن ضمن بیان مطلب فوق بیان کرد: اگر به جمع چهار تیم بالای جدول راه پیدا کنیم عملکرد بسیار خوبی داشته‌ایم اما از حال نمی‌شود نتایج تیم ملی را پیش بینی کرد چرا که ۱۲ تیم حاضر در بالاترین سطح خود ظاهر خواهند شد.

وی در این باره تصریح کرد: تلاش ما این است که جزو دو تیم برتر مسابقات قرار گیریم تا بتوانیم سهمیه المپیک را کسب کنیم ولی باید واقعیتی را  بپذیریم. همه قدرت‌های جهان نظیر لهستان، فرانسه، آمریکا، روسیه، صربستان، ایتالیا و ... در این مسابقات حاضر هستند.

رئیس فدراسیون والیبال همچنین افزود: حتی آرژانتین هم با قهرمانی در مسابقات پان آمریکا خود را مدعی قهرمانی جهان کرده است و باید روی این تیم دیگر حساب ویژه‌ای کرد. در هر صورت اگر در میانه جدول جام جهانی قرار گیریم هم برای ما خوب است ولی حضور در تیم‌های بالاتر عالی خواهد بود.

داورزنی درباره انتقاداتی که پس از شکست برابر ژاپن در جام واگنر صورت گرفت، اظهار کرد: شرایط تیم در جام و اگنر با توجه به تیمی که شرکت کردیم به گونه‌ای بود که تلاش کردیم برای جام جهانی آماده شویم. ترکیب تیم در این مسابقات کار مربی را سخت می‌کرد چون به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف بود. البته همه ما بردن را دوست داریم ولی بهتر است درباره جام جهانی صحبت کرد نه اینکه درباره آن تورنمنت حرف بزنیم تا مسایل حاشیه‌ای به وجود نیاید.

وی در خصوص برگزاری جشنواره نونهالان در تهران یادآور شد: اقبالی که به والیبال صورت گرفته است به گونه‌ای بوده که مردم و خانواده‌ها استقبال خوبی داشته‌اند. ۹۰ تیم در این جشنواره به مرحله نهایی آمده‌اند که مسابقات خود را امروز به اتمام خواهند رساند.

رئیس فدراسیون والیبال همچنین گفت: این شروعی برای استعدادیابی است و قطعا از این پس بیشتر خواهد شد تا استعدادها را آموزش دهیم تا وقتی به سن ۱۶ یا ۱۷ سالگی می‌رسند بتوانند از توانمندی خوبی برای تیم‌های ملی برخوردار باشند.

نظر شما