شناسهٔ خبر: 7473955 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

معاون استاندار آذربایجان غربی:

آذربایجان غربی رتبه چهارم صنعت چاپ کشور را کسب کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: این استان به سبب ظرفیت آفرینی در دهه های اخیر رتبه چهارم صنعت چاپ کشور را به خود اختصاص داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، علیرضا رادفر در دیدار با جمعی از نمایندگان اتحادیه صنفی چاپخانه داران و اعضای کمیسیون فنی چاپ حمایت از صنعت چاپ آذربایجان غربی اظهار داشت: صنعت چاپ بعنوان یکی از پیش نیازهای اصلی تولید بنابراین رسیدگی به مسائل و مشکلات صنعت چاپ باید مورد توجه باشد.

وی تصریح کرد: امروز اهمیت و جایگاه صنعت چاپ بر کسی پوشیده نیست بنابراین لازم است از این صنعت بعنوان یکی از پیش نیازهای اصلی تولید، حمایت‌های لازم از سوی مسئولان و مدیران استانی صورت گیرد.

به گفته وی هنوز نگاه سنتی به صنعت چاپ در جامعه حاکم است و لازم است ضمن تغییر نگاه به این حوزه، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان در این حوزه نیز به جامعه و همچنین مدیران و مسئولان استانی معرفی و ارائه شود تا از این طریق، کار‌ها و سفارشات چاپی چه در بخش دولتی و چه خصوصی در داخل استان انجام گیرد.

معاون استاندار آذربایجان غربی گفت: رتبه چهارم صنعت چاپ کشور برای استان ما جایگاه قابل قبولی است اما باید نقاط ضعف و کاستی‌های این حوزه در استان مورد بررسی قرار گیرد و تصمیمات لازم برای رفع آن‌ها اتخاذ شود.

وی افزود: صادرات کارهای چاپی، تسهیلات بانکی برای کمک به تقویت صنعت چاپ و ضرورت فعال سازی و راه اندازی چاپ رول در استان از دیگر موارد مورد اشاره معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این جلسه بود.

انتهای پیام/ ب

R41361/P41383

نظر شما