شناسهٔ خبر: 7460245 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: هدانا | لینک خبر

نفرات برتر دو و ومیدانی المپیاد دانشجویان پیام نور در قم معرفی شدند

خبرگزاری ایرنا

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مسابقات دو و میدانی این المپیاد طی روز دیروز و امروز سه شنبه در پیست ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد که در پایان ماده 100 متر احسان طهماسبی از کرمانشاه به مقام قهرمانی دست یافت و ایمان میرپور از فارس و عباس انصاری نیک از خوزستان دوم و سوم شدند.
در پایان مسابقات ماده 200 متراحسان طهماسبی از کرمانشاه، سید احمد موسوی از خوزستان و ایمان میرپور از فارس اول تا سوم شدند هم چنین در ماده 400 مترمحمد ماهیدشتی از کرمانشاه اول شد و سیداحمد موسوی از خوزستان و سعید آقالر از قزوین دوم و سوم شدند.
در ماده 800 متر این مسابقات نیز مقام اولی به کیوان چوپانی از آذربایجان شرقی رسید، بابک کرمی از کرمانشاه دوم شد و مجتبی بیاتی از اصفهان به مقام سومی دست یافت ضمن این که در ماده 1500 متر حسین کیهانی از کرمانشاه به مقام اولی دست یافت و کیوان چوپانی از آذربایجان شرقی و علی اکبر غفاری از آذربایجان غربی دوم و سوم شدند.
در پایان رقابت های ماده پنج هزار متر المپیاد ورزشی دانشجویان پسر پیام نور کشور محمدرضا ابوترابی از تهران به مقام قهرمانی دست یافت، مهدی علیزاده از آذربایجان شرقی دوم شد و علی اکبر غفاری از آذربایجان غربی حائز رتبه سومی شد.
مسابقات ماده 110 متر با مانع نیز با کسب عنوان اولی سعید ساکی از خوزستان پایان یافت و قاسم رضایی مقدم از مازندران و مصطفی سیفی از تهران دوم و سوم شدند، هم چنین در 400 متر با مانع حسین کیهانی از کرمانشاه، قاسم رضایی مقدم از مازندران) و سعید ساکی از خوزستان اول تا سوم شدند.
در پایان رقابت های پرش ارتفاع فریبرز وحید پوراز مازندران، حامد جباری از مازندران و علیرضا ذاکری از همدان اول تا سوم شدند و در پرش طول نیز نظرگلدی قویدل از گلستان قهرمان شد و آرش یداللهی از آذربایجان شرقی و محمد پیرجهان نیز از آذربایجان شرقی دوم و سوم شدند.
در رده بندی مسابقات پرش سه گام این المپیاد نیز محمد پیرجهان از آذربایجان شرقی موفق شد بالاتر از سایر رقبا بر سکوی اولی بایستد و عباس انصاری نیک از خوزستان و نظرگلدی قویل از گلستان بر سکوهای دومی و سومی ایستادند.
هم چنین در رده بندی پرتاب وزنه محمدحسین اسکندری از قم بالاتر از سایر رقبا بر سکوی اول ایستاد و داوود ملک پور از چهارمحال و بختیاری و مهدی محمدی از گلستان دوم و سوم شدند ضمن این که در پرتاب دیسک داوود ملک پور از چهارمحال و بختیاری، مجتبی شبانه از اصفهان و حمیدرضا حجتی نیز از اصفهان دوم و سوم شدند.
مسابقات پرتاب نیزه نیز با قهرمانی دانیال کاووسی از مازندران پاین یافت، محمدرضا ساکی از خوزستان دوم شد و مرتضی نظرنژاد از گلستان به عنوان سومی رسید ضمن این که در ماده 4 در 100 متر امدادی تیم های خوزستان، کرمانشاه و فارس و در ماده 4 در 400 متر امدادی نیز تیم های کرمانشاه،چهارمحال و بختیاری و آذربایجان شرقی به ترتیب اول تا سوم شدند.
در رده بندی تیمی مسابقات دو و میدانی هفتمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور تیم استان کرمانشاه با 61 امتیاز در رده اول ایستاد و تیم های خوزستان با 53 امتیاز، مازندران با 48 امتیاز، آذربایجان شرقی با 37 امتیاز و گلستان با 31 امتیاز در رده های دوم تا پنجم قرار گرفتند.
این المپیاد از روز گذشته در 11 رشته در قم آغاز شده است و تا روز پنجشنبه 12 شهریور ماه ادامه دارد. ک/3
7408/ 6133/

نظر شما