شناسهٔ خبر: 7432038 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

در برنامه نود چه گذشت؟

عذرخواهی فردوسی پور از بابک زنجانی/ ماجرای دزدیده شدن جهیزیه همسر خسرو حیدری/ بازگشت شجریان به تلویزیون!

عادل فردوسی پور در ابتدای برنامه گفت امشب برنامه فشرده ای خواهیم داشت و تعدادی از بخش ها را برای هفته بعد خواهیم گذاشت. پنجشنبه این هفته تیم ملی ایران با تیم گوام بازی دارد هرچند که نام بزرگی ندارد اما خیلی نسبت به قبل پیشرفت کرده و حضور شما در ورزشگاه آزادی می تواند به پیروزی تیم ملی کمک کند.

صاحب‌خبر -
سرویس ورزشی «فردا»- برنامه نود ۹ شهریور با محوریت مرور مسابقات هفته پنجم لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت ۲۲:۳۱ دوشنبه از شبکه سه سیما آغاز شد.
 
 عادل فردوسی پور در ابتدای برنامه گفت امشب برنامه فشرده ای خواهیم داشت و تعدادی از بخش ها را برای هفته بعد خواهیم گذاشت. پنجشنبه این هفته تیم ملی ایران با تیم گوام بازی دارد هرچند که نام بزرگی ندارد اما خیلی نسبت به قبل پیشرفت کرده و حضور شما در ورزشگاه آزادی می تواند به پیروزی تیم ملی کمک کند.
 
وی در ادامه گفت خاک عجیبی در سطح شهر تهران بلند شده اما هواشناسی تازه ساعت ۹-۸ شب گفت این اتفاق می افتد، همه به سرفه افتاده اند و اگر من امشب سرفه کردم به بزرگواری خودتان ببخشید.
 
ترین های هفته
 
بهترین موقعیت از دست رفته به نام رضا عنایتی از سیاه جامگان مشهد اختصاص یافت. پاس گل هفته را نیز مهدی شریفی از سپاهان در دیدار مقابل سپاهان ارسال کرد. بهترین مهار هفته را نیز حامد لک از صبای قم برای دومین هفته داشت. بهترین گل هفته نیز به نام احسان حاج صفی از سپاهان ثبت شد. 
 
تیکه پراکنی های خسرو حیدری و عمران زاده
 
خسرو حیدری بازیکن تیم فوتبال استقلال میهمان برنامه نود بود. دست اندرکاران نود ترتیبی اتخاذ داده بودند تا آرش برهانی و حنیف عمران زاده به عنوان دوستان حیدری سوالاتی از وی بپرسند. در این بین حنیف عمران زاده خاطره ای از 12 سال قبل و زمان ازدواج خسرو حیدری تعریف کرد. خاطره ای که به ماجرای دزدیده شدن جهیزیه همسر خسرو حیدری مربوط بود و حنیف عمران زاده و مهدی جعفر پور توانستند دزدان را بگیرند. 
البته خسرو حیدری نیز پاسخ عمران زاده را داد و خطاب به فردوسی پور گفت که حنیف به تازگی زبان فارسی را یاد گرفته است. در ادامه نیز حیدری درباره عمران زاده گفت که حنیف از بس هیکل بزرگی دارد عقل ندارد. 
در ادامه آیتم هایی از بازیکنان تیم ملی به نمایش گذاشته شد که در آن خسرو حیدری به عنوان خسیس ترین بازیکن تیم ملی و همچنین فردی که بیشترین زمان را صرف تلفن همراه خود می کند از سوی بازیکنان ملی پوش کشورمان معرفی شد. 
 
افشاگری علیه مدیرعامل باشگاه سایپا و بازیکن سفارشی
 
عضو هیات مدیره باشگاه سایپا با بیان اینکه مدیرعامل این باشگاه به خاطر معرفی یک بازیکن از سوی یک اسپانسر نام او را در سازمان لیگ ثبت کرده بود، گفت: بیت الله رضایی حق نداشت این کار را بکند.
 
ولی رعیت درباره حضور سروش فیروزی در تیم سایپا بدون اطلاع مجید جلالی اظهار کرد: اینطور که آقای رضایی مدیرعامل باشگاه گفتند، این بازیکن را یکی از اسپانسرهای مالی معرفی کرده بود تا جلالی از او تست بگیرد. جلالی هم از این بازیکن تست گرفت و اعلام کرد از لحاظ فنی به درد سایپا نمی خورد.
 
وی افزود: جلالی در اینباره با من صحبت کرد. من هم در هیات مدیره آنرا مطرح کردم. رضایی گفت این بازیکن را یکی از اسپانسرها معرفی کرده ولی با وجود پاسخ منفی سرمربی، نامش در سازمان لیگ ثبت شد!
 
عضو هیات مدیره سایپا تاکید کرد: پاسخ رضایی در هیات مدیره برای ما قانع کننده نبود و گفتیم که حق نداشتید این کار را بکنید. ما تذکر لازم را به رضایی دادیم. گویا قصد رضایی این بوده که با توجه به شرایط مالی خودروسازان، تیم را یک جورهایی تقویت مالی کند.
 
رعیت تاکید کرد: با این حال رضایی کار درستی نکرد و راه خوبی انتخاب نکرد. البته هیات مدیره از صحبتهای او قانع نشد.
 
عضو هیات مدیره سایپا که با برنامه نود گفتگو می‌کرد، در پایان درباره قانون عجیب این باشگاه مبنی بر جریمه کردن بازیکنان مصدوم هم گفت: این موضوع در جلسه بعدی هیات مدیره مطرح و به آن رسیدگی می‌شود.
 
عذرخواهی مجری برنامه 90 از بابک زنجانی
 
عادل فردوسی پور در مثال هفته گذشته اش برای پولشویی، از مثال بابک زنجانی استفاده کرد و گفت مانند کاری که بابک زنجانی می‌کرد!
 
در برنامه امشب برنامه 90، عادل فردوسی پور با توجه به نامه وکیل بابک زنجانی از این فرد بازداشت شده عذرخواهی کرد.
 
وکیل زنجانی به این خاطر که او هنوز جرمش اثبات نشده از فردوسی پور در خواست کرده بود که بابت این حرفش عذرخواهی کند. 
 
عادل هم به خاطر مسائل حقوقی که ممکن بود پیش بیاید، عذرخواهی خود از بابک زنجانی را اعلام کرد.
 
آرزوی سلامتی عادل برای استاد شجریان
 
در روزهای گذشته شاهد مخابره اخباری بودیم مبنی بر این که استاد شجریان در بیمارستان کسری بستری است. 
 
عادل فردوسی پور که معمولا به حوادث اجتماعی واکنش نشان می‌دهد، این بار هم سکوت نکرد و برای استاد شجریان، آرزوی سلامتی کرد. البته او اعلام کرد که خوشبختانه مشکل استاد جدی نیست و خسرو آواز ایران به زودی به آغوش خانواده باز خواهد گشت. 
 
این اولین بار نیست که عادل به مسائل غیرورزشی واکنش نشان می‌دهد و یکی از دلایل محبوبیت بالای او، همین کارها است.
 
تنها خواهش پروین از ستارگان 
 
علی پروین در جلسه فنی قبل از دیدار ستارگان ایران و جهان، به بازیکنانش گفت تنها یک خواهش از شما دارم. 
 
علی پروین که مربی این تیم بود گفت: «من از شما تنها یک خواهش دارم. اینکه اگر بعد از 10 دقیقه، یک ربع دیدید نمی‌توانید ادامه بدهید، دستتان را بیاورید بالا. من شما را تعویض کنم.»
 
زمانی که همکاران برنامه نود از این جلسه فیلم می‌گرفتند خداداد، به آن ها گفت: «در جلسه فنی دیگر چه می‌خواهید؟»
 
خداداد به چه کسی گفت مرگ؟
 
برنامه نود بخش ويژه اي از جلسه فني بازي روز جمعه تيم ستارگان پخش كرد. دوربين نود صحبت هاي پروين با بازيكنان را نشان داد و لحظه اي عكس العمل خداداد عزيزي نسبت حضور دوربين برنامه نود در اتاق جلسه فني را پخش كرد. خداداد با شوخي مي گفت: " چرا دوربين برنامه نود بايد موقع جلسه فني اينجا باشد؟ " اين شوخي خداداد با خنده بازيكنان همراه شد كه او بلافاصله بعد از خنده هاي بازيكنان به يكي گفت : "مرگ ! به چي مي خندي ؟! " عادل فردوسي پور در تركيب تيم ستارگان بود و در جلسه هم حضور داشت و احتمالا خداداد اين واكنش تقريبا طنز را نسبت به خنده هاي تهيه كننده- مجري برنامه نود نشان داده است!

نظر شما