شناسهٔ خبر: 7124150 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اعتقاد زیادی به پتانسیل فوتبالی مردم آذربایجان دارم

علیدوستی: امیدوارم هواداران تبریزی تیم ملی را تنها نگذارند

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان از حمایت باشگاه گسترش فولاد از تیم های پایه قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال نوجوانان ایراندوشنبه 26 مرداد  پس از اتمام اردوی آماده سازی پنج روزه اش در تبریز، بعد از ظهر دیروز راهی تهران می‌شود.

حمید علیدوستی درخصوص شرایط کلی اردوی تیم ملی در تبریز گفت: اردوی تدارکاتی که درتبریز برگزار کردیم، آخرین مرحله آماده سازی تیم پیش از رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا بود و از آن رو که شهر تبریز میزبان این مسابقات است‌، قبل از شروع مسابقات تلاش می‌کنیم که بازیکنان خودشان را به لحاظ شرایط آب و هوایی و محل بازی وفق دهند.

علیدوستی با بیان اینکه بازیکنان‌مان در شرایط سنی زیر 16 سال قرار دارند و تجربه بازی‌های بین المللی را ندارند، اظهار داشت: طی این اردوی پنج روزه، سه بازی تدارکاتی مقابل تیم های جوانان و نوجوانان گسترش فولاد و منتخب نوجوانان تبریز برگزار کردیم و به اکثر اهداف تعیین شده قبلی مان دست یافتیم.

وی با اشاره به اینکه تیم ملی نوجوانان از هشت ماه قبل کار خود را جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا شروع کرده، افزود: تاکنون استعدادیابی های متعددی در سطح کشور داشته ایم و بعد از انتخاب بازیکنان به آموزش موارد تاکتیکی پرداخته ایم و امیدوارم بازیکنان در شرایط مسابقه بتوانند خلاقیت خودشان را بروز بدهند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران همچنین در مورد تشکیل شاکله اصلی تیم ملی نوجوانان در آستانه مسابقات گفت : ترکیب فعلی در راستای چند پروسه زمانی تشکیل شده است و در این برهه زمانی می توان گفت که بسیاری از بازیکنان خوب مان را شناخته ایم.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران درخصوص میزبانی باشگاه گسترش فولاد برای برگزاری مسابقات انتخابی قهرمانی آسیا اظهار داشت: به یاد ندارم که باشگاهی در ایران میزبانی یک رویداد ملی را داشته باشد و باشگاه گسترش فولاد به دلیل برخورداری از امکانات مطلوب و تفکر حرفه ای مدیریت مجموعه، گام های بزرگی را در راستای اعتلای سطح فوتبال تبریز و ایران برداشته است و از این رو باید قدردان عزیزان دست اندرکار این مجموعه باشیم.

حمید علیدوستی با ابراز خوشحالی از حضور در تبریز گفت: من مدت کوتاهی که سرمربی تراکتورسازی بودم، به پتانسیل های فوتبالی این منطقه اعتقاد خاصی پیدا کرده ام و به همین دلیل در طول دوره مربی گری ام، به غیر از تهران فقط در تبریز حاضر به کار شدم.

علیدوستی در ادامه اظهاراتش شرایط حاکم بر فوتبال تبریز را مثبت ارزیابی کرد و افزود: در ترکیب فعلی تیم ملی نوجوانان بسیاری از بازیکنان آذری زبان هستند و همین موضوع نشان دهنده وجود استعدادهای درخشان در این منطقه است.

وی در ادامه اضافه کرد: فوتبال تبریز، فوتبال ریشه داری است . ماشین سازی و تراکتور بازیکنان بسیاری به تیم ملی معرفی کرده اند. بازیکنان توانمندی در این منطقه حضور دارند و با غیرت بازی می کنند. بسیار خوشحالم که از این شهر دو تیم در لیگ برتر حضور دارد و بطور کلی آینده روشنی را برای فوتبال تبریز متصورم. باشگاه گسترش با این امکانات بی نظیر و تفکر حرفه ای در مدیریت باشگاه، مطمئنا در آینده حرف های زیادی برای گفتن در سطح اول فوتبال کشور خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در پایان اظهاراتش خواستار حضور و همراهی هواداران پرشور فوتبال تبریز در رقابت های مقدماتی نوجوانان آسیا شد و خاطرنشان کرد: هواداران فوتبال تبریز در ایران سردمدار هستند و از آنان می خواهیم که به استادیوم بیایند و به تیم نوجوانان انگیزه بدهند. امیدوارم تماشاگران پرطراوت تبریزی که همیشه از تیم های شهر خود بهترین حمایت را دارند، تیم ملی را نیز تنها نگذارند.

شایان ذکر است، مسابقات فوتبال نوجوانان گروه پنجم انتخابی قهرمانی آسیا با حضور تیم های ایران، لبنان، هند و بحرین از تاریخ 25 لغایت 29 شهریور به میزبانی باشگاه گسترش فولاد تبریز برگزار می شود.

انتهای پیام/آ

نظر شما