شناسهٔ خبر: 7122164 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

با حضور مدیر شبکه یک سیما

«پشت بام تهران» توفیقی در زعفرانیه کلید خورد

خبرگزاری تسنیم: سریال «پشت بام تهران» به کارگردانی بهرنگ توفیقی ظهر امروز در لوکیشن خانه مامان طاهره در محدوده زعفرانیه کلید خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سریال «پشت بام تهران» به کارگردانی بهرنگ توفیقی ظهر امروز با حضور محمد احسانی مدیر شبکه یک سیما، رحمان سیفی‌آزاد مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک و عوامل سریال در محدوده زعفرانیه کلید خورد.

در لوکیشن امروز این سریال بازیگرانی از جمله کامبیز دیرباز در نقش غیاث، کاوه خداشناس در نقش جهان و ثریا قاسمی مامان طاهره حضور داشتند بخش‌های از قسمت چهارم این سریال در بخش خارجی و خیابانی و منزل مامان طاهره یکی از لوکیشن‌های اصلی کار تصویربرداری شد.

محمد احسانی در این مراسم درباره مضمون این سریال گفت: «پشت بام تهران» با محوریت موضوعات اجتماعی تولید می‌شود که انسان‌ها را در چالش با تصمیم‌های خود نمایش می‌دهد و امیدواریم که از این سریال نیز مورد توجه مخاطبان قرار بکیرد.

وی افزود: سریال «نفس گرم»‌ محمدمهدی عسگرپور نیز مراحل پایانی تصویربراری خود را پشت سر می‌گذارد و پخش این سریال در حال نهایی شدن است.

مدیر شبکه یک سیما اضافه کرد: مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» در حال آماده سازی برای پخش است که احتمالا از سوم مهرماه در فصل پاییز به طور هفته‌ای یکبار پخش این سریال را آغاز می‌کنیم.

احسانی با اشاره به بازگشت گروه کودک و نوجوان به شبکه یک خاطرنشان کرد:  طرح برنامه‌ای برای نوجوانان با عنوان «بالای چشمت ابروست» تدارک دیده شده که قرار است در نیمه دوم سال به تولید برسد.

سریال «پشت بام تهران» به نویسندگی سعید نعمت الله و کارگردانی بهرنگ توفیقی در لوکیشن هایی چون شهرک چشمه، زغفرانیه، میدان قزوین و یوسف آباد ضبط می شود. در سکانس های ابتدایی کار ارتباط میان مادربزرگ و کامبیز دیرباز که نوه او است، تصویر برداری شد.

به گفته زینب تقوایی تهیه کننده این سریال، «پشت بام تهران» یک اثر پر بازیگر است که در حدود 15 بازیگر اصلی دارد و از جمله بازیگران آن می توان ثریا قاسمی، اندیشه فولادوند، آزاده صمدی، لیندا کیانی، بهزاد فراهانی، کامبیز دیرباز، خسرو شهراز و کریم اکبری مبارکه اشاره کرد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما