شناسهٔ خبر: 7013529 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

لیگ برتر در ایستگاه سوم؛

سیاه جامگان، نفت را آتش زدند/اولین برد رسول، نخستین شکست علیمنصور

ایلنا: سیاه جامگان مشهد با تک گلی که روی اشتباه بیرانوند رقم خورد به نخستین پیروزی فصل خود دست یافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، در آغاز هفته سوم رقابت های لیگ برتر از ساعت 17:45 دقیقه تیم های سیاه جامگان و نفت تهران در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 1 بر صفر تیم سیاه جامگان و شاگردان رسول خطیبی به پایان رسید.

در این دیدار که در حضور 2 هزار تماشاگر برگزار شد، تیم سیاه جامگان با ترکیب محسن فروزان، بهروز افشار، میثم حسینی، میلان یووانوویچ، امیرحسین صدقی، رضا شربتی، فرزاد زامهران، رضا عنایتی، احمد کامدار، علیرضانقی زاده و سجاد رهبر، رضا عنایتی به میدان رفت.

در مقابل منصوریان تیمش را با ترکیب اولیه ؛ علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، علیرضا عزت کرامت، سانتوس، مهدی شیری ، وحید حمدی نژاد، وحید بوحمدان، وحید امیری ، ایمان مبعلی، مهدی مومنی ، عیسی آل کثیر به میدان فرستاد. 

در این دیدار که قضاوت آن را محمد رضا فغانی برعهده داشت، در حالی که مسابقه متعادل پیش می رفت و حتی نفت می رفت تا ابتکار بازی را در دست بگیرد، اشتباه مرگبار علیرضا بیرانوند و تیزهوشی رضا عنایتی باعث شد تا در دقیقه 34 با ضربه فرزاد زاد مهران دروازه نفت تهران باز شود. 

در ادامه تیم نفت برای جبران گل خورده به ارسال های بلند روی آورد که روی یکی از حملات خود با برخورد توپ به دست مدافع سیاه جامگان به یک ضربه پنالتی دست یافت که این ضربه را حمدی نژاد به تیر دروازه سیاه جامگان کوبید تا نیمه اول با برتری میزبان مشهدی به پایان برسد.

در نیمه دوم منصوریان با به میدان فرستادن پیام صادقیان و نانگ برای تغییر نتیجه یکپارچه حمله شد ولی دفاع جانانه و هوشیار سیاه جامگان در کنار درخشش محسن فروزان اجازه نداد تا تیم نفت به گل تساوی دست یابد . 

تیم نفت و منصوریان پس از دو تساوی در لیگ، با شکست مقابل سیاه جامگان نخستین شکست خود را نیز در لیگ پانزدهم تجربه کرد. این در حالی بود که شاگردان رسول خطیبی پس از 2 شکست مقابل استقلال و استقلال اهواز به نخستین برد فصل خود مقابل نفت دست یافتند.

نظر شما