شناسهٔ خبر: 68454649 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

یک استاد اخراج شده از دانشگاه: هنوز برای بازگشت به دانشگاه با من تماسی گرفته نشده یک استاد اخراج شده از دانشگاه: هنوز برای بازگشت به دانشگاه با من تماسی گرفته نشده

روزنامه دنیای قتصاد با مهدی خویی، استاد سابق دانشگاه علامه طباطبایی که موج اخراج او را از آرمانش که دانشگاه بود، جدا کرد گفت‌‌وگو کرده است. به گزارش دنیای اقتصاد، او می‌گوید: «خبر بازگشت اساتید اخراجی را من از رسانه‌ها شنیدم و هنوز پیامی از دانشگاه برای بررسی پرونده و بازگشت به دانشگاه نگرفتم و تا

صاحب‌خبر -

روزنامه دنیای قتصاد با مهدی خویی، استاد سابق دانشگاه علامه طباطبایی که موج اخراج او را از آرمانش که دانشگاه بود، جدا کرد گفت‌‌وگو کرده است.

به گزارش دنیای اقتصاد، او می‌گوید: «خبر بازگشت اساتید اخراجی را من از رسانه‌ها شنیدم و هنوز پیامی از دانشگاه برای بررسی پرونده و بازگشت به دانشگاه نگرفتم و تا امروز تماسی با من برقرار نشده است. با این حال امیدوارم که این امید عملی شود.» این استاد دانشگاه پس از اخراج از دانشگاه دوران سختی را گذرانده است: «این روزهایی که گذشت از بدترین دوران زندگی من بود. حداقل چیزی که برای من اتفاق افتاد دور شدن از جایی بود که سال‌ها برای رسیدن به آن درس خوانده بودم.

من 20 سال است که سابقه معلمی دارم؛ چه در مدارس و چه در دانشگاه. دور شدن از این فضا برای من غم و اندوه و افسردگی به بار آورد. من از آرمان خودم دور شدم و این حفره بزرگی در زندگی‌ام بود.» این ناامیدی اما فقط مختص استادان دانشگاه نبود. بسیاری از دانشجویان که همواره دانشگاه را محلی برای گفت‌وگو و تعامل می‌دانستند ناگهان سرخورده شدند. این استاد دانشگاه علامه طباطبایی می‌گوید: «در این مدت من از دانشگاه بی‌خبر نبودم. فضای دانشگاه امیدش را از دست داده بود. امیدوارم که دوباره امید به دانشگاه برگردد و فضای بهتری برای دانشجویان رقم بخورد.»

 

منبع: etemadonline-673024

نظر شما