شناسهٔ خبر: 68446857 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تبعید به سکو تا ژانویه

بمبی که منفجر نشد: خواب بد کونته برای اوسیمن

انتقال ویکتور اوسیمن به تیمی دیگر بالاخره نهایی نشد، در حالی که آنتونیو کونته قصد دارد او را تا نیم فصل کنار بگذارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، انتقال اوسیمن به چلسی در ساعات پایانی انتقالات شکست خورد و تنها عربستان به عنوان "راه فرار" برای او باقی مانده است.

ویکتور اوسیمن قرار بود یکی از بمب‌های بزرگ بازار تابستان باشد. حتی بیشتر از آن پس از تمدید در دسامبر گذشته با نشانه‌های واضح ترک ناپولی. 24 ساعت گذشته برای ستاره نیجریه‌ای پرهیجان بود و قرار بود او به چلسی یا الاهلی برود و در عین ناباوری انتقال منتفی شد. الاهلی و ناپولی حتی بر سر همه مفاد قرارداد به توافق رسیده بودند ولی اوسیمن چراغ سبز نهایی را نداد.

به نظر می‌رسید که ورود روملو لوکاکو به ناپولی به معنای جدایی قطعی ویکتور اوسیمن باشد. نام او برای هفته‌ها به چلسی و سپس الاهلی مرتبط شده بود اما در نهایت هیچکدام محقق نشدند.

باشگاه عربستانی حاضر بود با 80 میلیون یورو اوسیمن را بخرد و به خود بازیکن نیز دستمزدی 40 میلیون یورویی به مدت سه سال پرداخت می‌کرد. انتقال منتفی شد و باشگاه سعودی در نهایت ایوان تونی را خرید.

2075118

در اواسط بعد از ظهر، اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه چلسی برای حرید ویکتور اوسیمن بازگشته و هیئتی به ناپل اعزام شده است تا تلاش کند انتقال نهایی شود. در انگلیس ادعا می‌کنند که این خود بازیکن بود که پاسخ منفی داد.

به این ترتیب و اگر تا دوشنبه (بسته شدن بازار عربستان) چیزی تغییر نکند، اوسیمن باید حداقل تا ژانویه در ناپولی بماند. وضعیتی کاملا دراماتیک، از آنجایی که کونته او را در پیش فصل از تیم دور نگه داشته بود و او برای بازی‌های آغازین سری آ نیز دعوت نشد. در ایتالیا ادعا کرده اند این وضعیت تغییر نخواهد کرد و اوسیمن اگر تا دوشنبه تیم پیدا نکند، باید تا زمستان روی سکوها برود.

نظر شما