شناسهٔ خبر: 683437 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وزیرورزش وجوانان:عزم جدی وتخصیص اعتبار، طرح های نیمه تمام را تکمیل می کند

مشهد-ایرنا- وزیر ورزش و جوانان گفت: تکمیل سه هزار و 320 پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور نیازمند عزم جدی و تخصیص اعتبار مناسب از سوی مسوولان و دست اندرکاران ذیربط است.

صاحب‌خبر -

محمود گودرزی، پنجشنبه شب در حاشیه المپیاد ورزشی محلات نیشابور در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی که از دولت های نهم و دهم به یادگار مانده رویکرد مهم دولت تدبیر و امید است و اعتبارات وزارت ورزش و جوانان جوابگوی تکمیل این پروژه ها نیست و فاصله زیادی تا تامین اعتبار مورد نیاز آنها داریم.

وی گفت: باید علاوه بر تخصیص اعتبارات لازم از محل قانون بودجه سالجاری کشور مشوق هایی برای حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در این عرصه فراهم شود و از توان آنها برای تسریع در تکمیل پروژه های فوق بهره گرفته شود.

وزیر ورزش و جوانان افزود: دولت تدبیر و امید تلاش می کند فعالیت های ورزشی تحت تاثیر ساخت و سازها و کمبود در این بخش قرار نگیرد بلکه به موازات آن برای توسعه کمی و کیفی همه ابعاد ورزش قهرمانی، همگانی و غیره در کشور گام های اساسی برداشته شود.

گودرزی گفت: ساخت چهار شهرک المپیک در شمال، جنوب، شرق و غرب کشور در دستور کار وزارت ورزش و جوانان و یکی از آنها در مشهد قرار دارد و در صورت تخصیص 500 میلیون یورو تسهیلات خارجی به این وزارتخانه شهرک های فوق ظرف مدت سه سال احداث می شود و به بهره برداری می رسد.ک/2

7490/659 /675

نظر شما