شناسهٔ خبر: 6830142 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

صعود تاسیسات دریایی به جمع 4 تیم برتر آسیا

فارس

تیم فوتسال تاسیسات دریایی در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه های آسیا مقابل نماینده ژاپن به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

صاحب‌خبر -
صعود تاسیسات دریایی به جمع 4 تیم برتر آسیابه گزارش مشرق، تیم فوتسال تاسیسات دریایی در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه های فوتسال آسیا از ساعت 19 و 30 دقیقه به مصاف ناگویای ژاپن مدافع عنوان قهرمانی رفت که در پایان توانست با نتیجه 4 بر 3 به برتری دست یابد و راهی نیمه نهایی شود.( فیلم این دیدار را در اینجا ببینید)

گل های تاسیسات را وحید شمسایی و محمدرضا سنگ سفیدی به ثمر رساندند و تک گل ناگویا را ساکای وارد دروازه مصطفی نظری کرد. در حالیکه تاسیسات با نتیجه 2 بر یک از بازی پیش بود در یک ضدحمله بازیکنان ناگویا، وحید شمسایی به سمت عقب بازنگشت که همین موضوع باعث خروج اجباری مصطفی نظری شد و پس از آن توپ در یک رفت و برگشت به گل تبدیل شد و بازی به تساوی رسید در ادامه حملات تاسیسات ادامه داشت و نهایتا خود شمسایی در یک چرخش زیبا اشتباه خود را جبران کرد و گل سوم تمیش را به ثمر رساند. پس از این گل هواداران به شدت او را مورد تشویق خود قرار دادند. پس از این ناگویا 5 نفره به سمت دروازه تاسیسات حمله کرد که محمد زارعی از این فرصت استفاده کرد و گل چهارم تیمش را به ثمر رساند. نماینده ژاپن در ثانیه های پایانی گل سوم را هم به ثمر رساند اما در نهایت بازی را واگذار کرد.

شاگردان شمسایی با گذشتن از سد نماینده ژاپن که اصلی ترین حریفشان در این دوره از مسابقات به شمار می رفت به قهرمانی نزدیک تر شدند. تاسیسات در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف نفت الوسط عراق برود. این دیدار فردا و از ساعت 19 و 30 دقیقه آغاز خواهد شد.

برنامه دیدارهای نیمه نهایی به شرح زیر است:

القادسیه کویت - تایسون نام ویتنام؛ ساعت 16 و 30 دقیقه

تاسیسات دریایی ایران - نفت الوسط عراق؛ ساعت 19 و 30 دقیقه

برچسب‌ها:

نظر شما