شناسهٔ خبر: 6821307 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ابوترابی فرد:

جمهوری اسلامی ایران به نظام سلطه اعتماد ندارد

نایب ‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران به نظام سلطه اعتماد ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا ، حجت‌ الاسلام والمسلمین حسن ابوترابی‌ فرد امروز در مراسم آغاز اردوی بانوان دانشجوی بسیجی خط امام سراسر کشور در مشهد افزود: اگر امروز ادبیات غرب و متحدان آنها با ما متفاوت شده به سبب مقاومت و قدرت ملت ایران ، تاکید بر ظرفیت‌ های درونی ،‌ مهندسی قدرت و توجه به قدرت درون‌ زا است.

ابوترابی فرد گفت: ادبیات امریکایی‌ ها در آغاز انقلاب اسلامی ، تحمیل جنگی سنگین برای شکست ، در هم کوبیدن و تجزیه نظام اسلامی بود و بعدها این ادبیات تبدیل به ادبیات تحریم شد اما امروز این ادبیات تغییر کرده است هر چند باز هم مطلوب ما نیست.

او گفت: اگر امروز ادبیات غرب و متحدان آنها با ما متفاوت شده است به سبب مقاومت و قدرت ملت ایران ، تاکید برظرفیت‌ های درونی ، مهندسی قدرت و توجه به قدرت درون‌زا است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش افزود: دانشجوی امروز باید بتواند خود را در شرایط مختلف سیاسی و اجتماعی مدیریت کند و با حرکت در مسیر خط امام (ره) و رهبری وظیفه و تکلیف خود را انجام دهد.

حجت‌ الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد گفت: امروز از دانشجویان بسیجی انتظار داریم با عمیق تر کردن بینش سیاسی ، درک سیاسی و علم و شعور سیاسی خود بتوانند در برابر همه موضوعات داخلی و خارجی و منطقه‌ ای با عنوان یک عنصر بسیج و آگاه و متعهد و مسلمان تحلیل عمیقی ارائه دهند.

او با تاکید بر این که عفت و حجاب شاخصه‌ های دینداری و هویت دینی بانوان ما را تقویت می‌کند گفت: امروز دانشجویان بسیجی در قشر خواهران ما باید بدانند که همین حجاب چادر سبب افزایش احترام و ارتقای شخصیت در مجامع عمومی برای آنها شده است.

در این اردو بیش از 350 دانشجوی بسیجی از سرگروه های حلقه های صالحان به مدت یک هفته در مشهد حضور دارند.

نظر شما