شناسهٔ خبر: 6810664 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون اول رئیس جمهور:

گلستان دارای شایستگی های مختلف توسعه در بخش کشاورزی و گردشگری است

خبرگزاری شبستان: معاون اول رئیس جمهور، گلستان را دارای شایستگی های مختلف توسعه در بخش کشاورزی و گردشگری دانست و گفت: ظرفیت های بخش کشاورزی استان و توسعه صنایع وابسته به آن از دیگر اولویت های دولت در این استان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، صبح امروز (13 مرداد) در بدو ورود به استان گلستان از طریق فرودگاه بین المللی گرگان اظهار داشت: استان گلستان با توجه به ظرفیت های بالا در حوزه گردشگری و ابنیه تاریخی فراوان شایستگی لازم برای توسعه در این بخش را دارد.

 

وی گلستان را دارای شایستگی های مختلف توسعه در بخش کشاورزی و گردشگری دانست و گفت: ظرفیت های بخش کشاورزی استان و توسعه صنایع وابسته به آن از دیگر اولویت های دولت در این استان است.

 

جهانگیری افزود: حامل پیام رئیس جمهوری به مردم خوب استان گلستان است و در این سفر مسائل و مشکلات استان در حوزه های مختلف بویژه در بخش گردشگری و صنعتی و کشاورزی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

سفر معاون اول دولت تدبیر و امید به گلستان یک روزه است و شماری از مقامات و مسئولان دولتی از جمله رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و وزیر جهادکشاورزی وی را همراهی می کنند.

 

شرکت در مراسم بهره برداری متمرکز 15 طرح صنعتی و کشاورزی گلستان با اعتباری بالغ بر 800 میلیارد ریال و افتتاح قطار محلی در مسیر گرگان - اینچه برون از جمله برنامه های سفر معاون اول رئیس جمهوری در این استان است.

 

پایان پیام/

نظر شما