شناسهٔ خبر: 67845574 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تهران بجای دبی: فولاد خلاف برنامه پیش می‌رود

قرار بود روز گذشته آخرین تمرین قرمزهای اهوازی در تهران باشد اما آن‌ها امروز نیز در پایتخت به تمرین پرداختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رسانه باشگاه فولاد روز گذشته در خبری نوشت: اعضای تیم فوتبال فولاد خوزستان به مرکز پزشکی ایفمارک رفتند و آزمایش‌های پیش‌فصل را انجام دادند.شایان ذکر است، شاگردان یحیی گل‌محمدی عصر امروز با انجام یک جلسه تمرینی، اردوی تهران را به پایان رسانده و برای ادامه روند آماده‌سازی و برگزاری دیدارهای تدارکاتی عازم دبی می شوند.

2058816

طبق این اعلام قرار بود عصر روز گذشته آخرین تمرین شاگردان گل‌محمدی در تهران برگزار شود و سپس راهی دبی شوند اما فولادی‌ها صبح امروز را در سالن وزنه و تمرین عصر را در در زمین چمن برگزار کردند تا همچنان در پایتخت بمانند.

2058817

جفرسون باهیا مدافع برزیلی نیز از امروز در تمرین قرمزهای اهوازی حضور یافت تا تعداد خارجی‌های حاضر در اردوی فولاد به عدد شش برسد. کریستوفر کنت، موسی کولی‌بالی، شیمبا، منشا و باهیا از فصل پیش قرارداد داشتند و یوسوپوف گلر ازبک نیز روز گذشته همراه تیم در ایفمارک حضور یافت و احتمالا به زودی پس از تأیید آزمایشات پزشکی قراردادش اعلام شود.

باید منتظر ماند و دید فولادی‌ها برای اردوی پیش فصل با تاخیر راهی دبی خواهند شد ‌و یا تغییر کلی در این برنامه وجود خواهد داشت.

2058818

نظر شما