شناسهٔ خبر: 6782056 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فرمانده نیروی انتظامی:

مسدود شدن برخی مرزها به دستور شورای عالی امنیت بوده‌است

ایلنا: فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با بیان لینکه مسدود شدن برخی از مرزهای ورودی و خروجی موقتی است، اظهار کرد:این مساله از سوی شورای عالی امنیت ملی ابلاغ شده است

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین اشتری، در حاشیه همایش سراسری مدیران تربیت و آموزش ناجا در جمع خبرنگاران در ارتباط با مسدود شدن برخی از مرزهای ورودی و خروجی کشور، گفت: مسدود شدن مرزها موقتی است و از سوی شورای عالی امنیت ملی ابلاغ شده است که ما بر اساس وظیفه آن را انجام می‌دهیم و علت آن باید از خود شورای عالی امنیت سوال شود. شاید اتفاقات غرب کشور و مسائلی که در کشور ترکیه رخ داد یکی از این دلایل باشد در هر صورت شورای عالی امنیت در این باره تصمیم گرفته است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ، در تشریح عملکرد قرارگاه جهادی تربیتی اظهار کرد:  یکی از اقدامات اولویت‌دار ما بحث قرارگاه جهادی تربیت و آموزش در ناجا بود.

وی افزود: هدف از ایجاد این قرارگاه ارتقا دانش، مهارت و توانمندی کارشناسان برای انجام ماموریت‌ها و اهدافی است که آن را دنبال می‌کنیم که یکی از این  اهداف، استفاده از روش‌های نوین آموزشی، افزایش سطح یادگیری، به روز رسانی دانش و مهارت فردی و سازمانی کارکنان و فرماندهان ناجاست.

وی در بحث وضعیت تیراندازی نیروهای ناجا گفت: هرچند که  این وضعیت قابل قبول است، اما باید ارتقا پیدا کرده  و حتما تحولی در بحث تیراندازی ایجاد شود که با برنامه‌ریزی برای استفاده از مربیان خوب و استمرار بر آموزش این مهمع ارتقا پیدا می‌کند.

وی همچنین درباره وضعیت آمادگی جسمانی مامورین انتظامی خاطرنشان کرد: تندرستی و سلامت جسمانی، اولویت نیروی انتظامی است. ورزش همگانی در سطح نیروی انتظامی ابلاغ شده است که نتیجه آن تندرستی و تناسب اندام  در نیروی انتظامی است.

اشتری تاکید کرد: تاکیداتی نیز از سوی معاونت آموزش و بهداری ناجا شده و لازم است اگر توصیه‌ای در این زمینه دارند بیان کنند.

فرمانده انتظامی ناجا درباره تذکراتی که از سوی نیروی انتظامی با بلندگو به رانندگان داده می‌شود، گفت: استانداردسازی رفتاری در نیروی انتظامی از سال‌های قبل آغاز شده و گام‌های خوبی نیز در این زمینه برداشته شده است.

وی تاکید کرد: تمامی ماموران ما باید با کسانی که به آنها مراجعه می‌کنند رفتار شایسته داشته باشند؛ همچنین ما به دنبال رفع اشکالات نیز هستیم و اگر نمونه‌هایی وجود داشته باشد،تذکرات لازم داده می‌شود.

نظر شما