شناسهٔ خبر: 6772291 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

خراسان جنوبی در ثبت‌نام الکترونیکی مدارس مقام دوم کشور را کسب کرد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی با کسب 86.8 درصد مقام دوم ثبت‌نام الکترونیکی دانش‌آموزان کشور را بر اساس اطلاعات سامانه سناد به دست آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، عباس لامعی اظهار داشت: تاکنون 537 هزار و 685 دانش‌آموز در مقاطع و پایه‌های مختلف تحصیلی استان ثبت‌نام شده‌اند.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی بر اساس اطلاعات سامانه سناد، در بین 32 استان کشور پس از سیستان و بلوچستان در مقام دوم ثبت‌نام از دانش‌آموزان قرار دارد، افزود: کمیته‌های مختلف ستاد پروژه مهر استان، با تلاش وافر و همت مضاعف باید به گونه‌ای عمل کنند که در فصل بازگشایی مدارس، مهری ماندگار در اذهان دانش‌آموزان و فرهنگیان استان نقش بندد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری چندین نشست راهبردی توسط کارگروه‌های مختلف ستاد پروژه مهر استان، تصریح کرد: تاکنون بیش از 200 دقیقه درباره نحوه ثبت‌نام دانش‌آموزان در مقاطع و پایه‌های تحصیلی مختلف، طرح سنجش کودکان بدو ورود به دبستان و ضرورت هدایت دانش‌آموزان به رشته‌های فنی و کاردانش از برنامه‌های مختلف صدا و سیمای استان، به اولیا اطلاع‌رسانی شده است.

لامعی توجه به رشد دانش‌آموزی در رشته‌های فنی و کاردانش را با توجه به نیازهای استان، یکی از اولویت‌های نظام تعلیم و تربیت خراسان جنوبی در سال تحصیلی آینده برشمرد.

وی ادامه داد: مهم‌ترین رویکرد آموزش و پرورش خراسان جنوبی تولیدی‌کردن هنرستان‌ها و ارائه این تولیدات در بازار مصرف استان است.

انتهای پیام/69035/ن/ض1002

نظر شما