شناسهٔ خبر: 6768810 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

طی احکامی از سوی جعفری جلوه؛

قائم مقام و مدیر تامین برنامه شبکه دو سیما حکم گرفتند

خبرگزاری شبستان: محمدرضا جعفري جلوه مدير شبكه دو در احكام جداگانه‌اي حميدرضا ديبائي را به عنوان قائم مقام و همچنين احمد معلم را در سمت مدير تامين برنامه منصوب كرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی شبكه دو،‌ در حكم حميدرضا ديبائي‌ كه به امضاي محمدرضا جعفري جلوه رسيده است،‌ آمده:  نظر به مراتب تعهد، ‌دانش و كارآشنايي‌هاي شايسته شما در عرصه‌هاي هنري، ادبي و رسانه‌اي و با عنايت به اهميت تدبير و تسهيل امور در تعاملات درون و برون شبكه‌اي،‌ بنا به هماهنگي‌هاي بعمل آمده با معاونت محترم سيما بدينوسيله بعنوان قائم مقام مدير شبكه دو منصوب مي‌شويد.

اميد است در پرتو توجهات ولي ا... الاعظم اروحنا له الفداء و تحت رهنمودهاي رهبري معظم انقلاب، خاصه در دوره اخير و در نسبت با مديريت جديد رسانه ملي،  در معاضدت و همياري تيم مديران در شبكه به منظور چابك سازي و ارتقاء كارآمدي‌هاي لازمه براي ايفاي نقشي منطبق تر با رويكردهاي نوين و مورد انتظار از شبكه كه همانا يك شبكه فراگير اجتماعي است،‌ مويد و منصور باشيد.

حميدرضا ديبائي فارغ التحصیل کار‌شناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی است، وی در سال های اخیر معاون ارتباطات و امور رسانه ای بنیاد سینمایی فارابی و همچنین مشاور اجرائی مدیر شبکه دو و پیش تر از آن به مدت 6 سال مديريت روابط عمومي و امور رسانه‌اي معاونت سينمايي ( سازمان سينمايي) را عهده‌دار بوده و از سوابق ديگر وي مي‌توان به معاون اجرايي جشنواره‌ها،‌ مجامع و امور بين‌الملل سينمايي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي‌،‌ معاون دفتر برنامه‌ريزي و مطالعات سينمايي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، مدير ارتباطات و امور رسانه اي و رئيس شوراي رسانه اي سياستگذاري جشنواره فيلم فجر، مديريت اجرايي و امور رسانه اي بيست و هشتمين جشنواره بين المللي فيلم هاي كودك و نوجوان و ‌مدير اجرايي بنياد سينمايي فارابی اشاره كرد.

احمد معلم نيز از سوي محمدرضا جعفري جلوه به سمت مدير تامين برنامه شبكه دو منصوب شد.

در بخشی از حکم مدير شبكه دو به احمد معلم آمده است: نظر به مراتب تعهد،‌ دانش و تجارب شما در عرصه‌هاي مختلف رسانه بويژه سوابق ارزشمندتان در تامين برنامه بدينوسيله به عنوان مدير تامين برنامه شبكه دو منصوب مي‌شويد.

اميد است در پرتو توجهات ولي ا...الاعظم اروحنا له الفداء و منويات رهبري معظم انقلاب در ارتقاء كيفي و افزايش اثربخشي رسانه ملي در حيطه نشاط و شادابي عمومي از يكسو و تعميق سبك زندگي اسلامي و ايراني از سوي ديگر، از طريق برنامه ريزي و تنظيم متناسب و جهت دهنده جدول پخش براي برنامه هاي توليدي و مجموعه برنامه هاي فاخر تاميني اعم از ايراني و خارجي،‌هماهنگ با رويكرد جديد شبكه و نيز آرايش جدول پخش با برنامه هاي كوتاه و ميانبرنامه هاي جذاب بويژه تيزرهاي معرفي كننده و اطلاع رسان و ديگر اقدامات مكمل، موفق و مويد باشيد.

معلم فارغ التحصيل رشته ادبيات عرب در مقطع كارشناسي و دانشجوي فوق ليسانس ادبيات فارسي است. وي كه سابقه نويسندگي، اجرا و تهيه كنندگي برنامه هاي راديويي و تلويزيوني را در كارنامه خود دارد،‌ پيش از اين مسئول تامین برنامه های خارجی شبکه یک و سپس مدير تامين برنامه شبكه آموزش بوده است.

 

پایان پیام/

نظر شما