شناسهٔ خبر: 6723948 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

قهرمان تیراندازی به اهداف پروازی ایران معرفی شد

خبرگزاری پانا: دومین روز از مسابقات آزاد اهداف پروازی، در رشته تراپ آقایان، امروز در میدان اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این مسابقات در رشته تراپ آقایان و در میدان اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی با حضور تیراندازانی از سراسر کشور در سطح کیفی بسیار خوبی برگزار شد.

براساس این گزارش، در رشته تراپ مردان که در دو روز و در ۵ راند برگزار می شود و هر ورزشکار در هر راند به ۲۵ هدف شلیک می کند، ۶ نفر برتر از مجموع امتیاز کسب شده براساس حداکثر امتیاز ۱۲۵ وارد فینال می شود.

ورزشکاران در فینال به ۱۵ هدف به صورت تک تیر شلیک می کنند و پس از آن چهار نفر برتر به ترتیب وارد مرحله مسابقه مدال برنز ( نفر سوم و چهارم) و مسابقه مدال طلا ( نفر اول و دوم) می شوند.

گفتنی است، مسابقه مدال طلا و برنز در یک راند ۱۵ هدفی برگزار می شود و ورزشکار راه یافته به مرحله نهائی (چهار نفر برتر ) جمعا با فینال به ۱۵۵ هدف شلیک می کنند.

در مرحله مقدماتی ۶تیرانداز برتر ” علیرضا عسگری با امتیاز ۱۰۷ از تهران، سید مجتبی میر امینی با امتیاز ۱۰۷ از مازندران، سعید ترسلی با امتیاز ۱۰۳ از کاشان، سعید اسدی خیاوی با امتیاز ۱۰۲ از اردبیل، علی قادریان با امتیاز ۱۰۲ از تهران و سید احسان حسینی با امتیاز ۹۸ از قزورن،راهی فینال مقدماتی شدند، که پس از رقابتی سنگین سید احسان حسینی توانست مدال طلا را از آن خود کند و علیرضا عسگری و علی قادریان به ترتیب در جایگاه دوم وسوم قرار گرفتند.

پنجمین مرحله مسابقات آزاد اهداف پروازی، رنکینگ (تیر ۹۴ تا دی ۹۴) می باشد که از ۷ لغایت ۱۱ مرداد ماه به مدت ۵ روز به صورت آزاد و در رشته، تراپ، تراپ دوتایی و اسکیت در میدان اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود. 

نظر شما