شناسهٔ خبر: 6716535 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نماینده مردم زنجان در مجلس:

مسئولان استان زنجان از شرایط پسا‌تحریم بهره مناسب ببرند

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تلاش برای بهره بردن مناسب از شرایط پسا‌تحریم را مورد تاکید قرار داد و تاکید کرد: مدیران استان باید نسبت به بهره‌برداری از شرایط تحریم برای توسعه استان تلاش کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن علیمردانی پنجشنبه شب در همایش ملی تکریم کارفرمایان تامین اجتماعی در استان زنجان اظهار داشت: کارفرمایان نقش مهمی را برای ایجاد رونق در اقتصاد کشور بازی می‌کنند و باید از آنها حمایت کرد.

وی با بیان اینکه دیدگاه‌های موجود نسبت به بخش کارفرمایی نیازمند تغییر است، افزود: امروز کارفرمایان در اقتصاد کشور نقش مهمی دارند و اشتغال‌های ایجاد شده در کشور مرهون تلاش آن‌ها است.

این مسئول شرایط همکاری و تعامل مسئولان استان زنجان را مناسب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه امروز همکاری و فعالیت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی، اتاق اصناف و خانه صنعت، معدن و تجارت استان در مسیر همکاری و تعامل بسیار خوبی قرار دارند.

وی توسعه فعلی استان زنجان را مرهون تلاش این مدیران دانست و تاکید کرد: دولت و مسئولان کشور باید برای کمک به کارفرمایان از هیچ تلاش و کمکی دریغ نکنند.

علیمردانی با بیان اینکه باید حق کارفرمایان در جامعه به شکل مناسبی ادا شود، افزود: ضرورت فعلی جامعه ما احترام به کارفرمایانی است که موجب ایجاد اشتغال و رونق در اقتصاد کشور هستند. این کارفرمایان در شرایط سخت تحریم نیز اقتصاد کشور را سرپا نگه داشتند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تلاش برای بهره بردن مناسب از شرایط پسا‌تحریم را مورد تاکید قرار داد و تاکید کرد: مدیران استان باید نسبت به بهره‌برداری از شرایط تحریم برای توسعه استان تلاش کنند.

در این همایش همچنین غلامحسین جمیلی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان زنجان از بهبود شرایط تعامل مدیران فعلی تامین اجتماعی استان با کارفرمایان خبر داد و گفت: با توجه به بهبود شرایط هنوز گلایه‌هایی وجود دارد.

وی دخالت دولت در امور نهادهای غیردولتی را یادآور شد و تاکید کرد: امیدواریم دولت در راستای کمک به اقتصاد کشور نسبت به بخش خصوصی و کارفرمایان کمی مهربان‌تر باشد.

جمیلی خواستار تعامل و همکاری بیشتر سازمان تامین اجتماعی با بخش خصوصی شد و تاکید کرد: کارفرمایان در واحدهای تولید با اشتغالزایی 300 تا 400 نفری مواجه هستند و حق و حقوق بیمه‌ای و قانون کاری آن‌ها در سطح این‌چنینی بسیار بالا و برای کارفرمایان گران است.

انتهای پیام/73007/گ30/ژ1001

برچسب‌ها:

نظر شما