شناسهٔ خبر: 6705480 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل:

حمایت از تیم شهرداری اردبیل نباید در جهت رفع تکلیف باشد

اردبیل - مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل با تاکید بر لزوم توجه نهادهای دولتی و خصوصی به تیم شهرداری گفت: حمایت از تیم شهرداری اردبیل نباید در جهت رفع تکلیف باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، بابک پورپناهی صبح پنجشنبه در تبیین برنامه های تیم شهرداری اردبیل تا آغاز رقابتهای لیگ دسته یک افزود: حمایت ها نباید در جهت رفع تکلیف باشد، بلکه حمایت واقعی و عملی را باید شاهد باشیم چراکه این تیم مال استان است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی خواستار حمایت استانداری، سازمان ورزش و جوانان، بخش خصوصی و... از این تیم شد و نظر شورا و شهردار اردبیل را در خصوص حمایت واقعی از این تیم مساعد دانست.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل تاکید کرد: ما در راستای حمایت از تیم شهرداری اردبیل بحث توسعه اجتماعی و نشاط جامعه را پیگیری می کنیم و نظر شورا و شهردار اردبیل نیز همین است.

وی با اشاره به مشکلات تیم شهرداری حتی در زمینه تامین زمین تمرین یادآور شد: مجموعه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل برای تامین سخت افزارهای مورد نیاز تلاش می کند اما برخی بسترها وجود ندارد که نیازمند حمایت است.

پورپناهی تاکید کرد: با این حال امسال با برنامه ریزی منسجم تلاش شده با توجه بیشتر و جلب حمایت نهادها و شهروندان تیم را برای موفقیتهای چشمگیر در لیگ یک تدارک ببینیم و در این زمینه موفق بوده ایم.

وی موفقیت این تیم را در بحث افزایش نشاط اجتماعی در جامعه یکی از اولویت های شورا، شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل دانست و اضافه کرد: این تیم امروز انگیزه و نشاط اجتماعی را در جامعه تزریق کرده است. نمونه این مهم را می توان در مدارس فوتبال شهردای اردبیل مشاهده کرد که با استقبال گسترده نونهالان و نوجوانان مواجه بود.

نظر شما