شناسهٔ خبر: 66883612 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مراسم بزرگداشت شهدای خدمت از سوی جامعه ورزش یزد برگزار شد

یزد- ایرنا- مراسم بزرگداشت شهدای خدمت روز دوشنبه در فضایی معنوی با حضور جمعی از ورزشکاران و مسئولان اجرایی و ورزشی در یزد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در این مراسم حجت‌الاسلام " علی اکبر علیانژاد " یکی از اساتید حوزه علمیه یزد، یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت همراه او را گرامی داشت و بر ترویج فرهنگ ایثار و زنده نگه داشتن یاد شهیدان در جامعه تاکید کرد.

وی به مقام شامخ شهیدان در آیات و روایات اشاره کرد و گفت: باید خدمات مختلف دولت به نحو شایسه به اطلاع مردم به خصوص نوجوانان و جوانان رسانده شود.

همچنین در ادامه " علی احرامیان " یکی از مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به یاد شهیدان انقلاب اسلامی به خصوص شهدای خدمت به مداحی پرداخت.

مشابه این آیین معنوی امروز در برخی از مساجد و حسینیه‌های یزد و سایر مناطق استان با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معزز شهیدان برگزار شد.

مراسم بزرگداشت شهدای خدمت از سوی جامعه ورزش یزد برگزار شد

این مراسم به میزبانی جامعه ورزش و جوانان و همکاری برخی نهادها و ادارات برگزار شد.

بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد که در این حادثه رئیس جمهور و همراهان همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۵۵ هیات ورزشی و ۶۰ هزار ورزشکار بیمه شده دارد.

نظر شما