شناسهٔ خبر: 6630865 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

برگزاری شانزدهمین دوره آشنایی با ادبیات کودکان در خانه کتابدار/ سی‌وپنجمین نشست ترویج خواندن در کتابخانه کانون برگزار می‌شود

شانزدهمین دوره کارگاه «آشنایی با ادبیات کودکان، ترویج خواندن و نقش کتابدار و کتابخانه» در خانه کتابدار کودک و نوجوان و سی‌وپنجمین نشست ترویج خواندن با موضوع «کتابدار اجتماعی و ترویج کتاب‌خوانی» در کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -
 
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) شانزدهمین دوره کارگاه «آشنایی با ادبیات کودکان، ترویج خواندن و نقش کتابدار و کتابخانه» از 7 دی تا 7بهمن در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت 15 تا 18 در خانه کتابدار کودک ونوجوان برگزار می‌شود.  

 خانه کتابدار سال ۱۳۸۳ تاسیس شده و با ساختار اداری مستقل زیر نظر شورای کتاب کودک فعالیت می‌کند. هدف این نهاد، ترویج خواندن در میان خانواده‌ها و پرورش مهارت‌های پرسشگری و خلاقیت در افراد از طریق آموزش به کودکان و نوجوانان و بزرگسالان است. 

سی‌وپنجمین نشست ترویج خواندن نیز با موضوع «کتابدار اجتماعی و ترویج کتاب‌خوانی» دوشنبه ٢۴ آذر ساعت 15 تا 17 در کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.
 
در این نشست نوش‌آفرین انصاری، دبیر شورای کتاب کودک و مهرناز خراسانچی، رئیس کتابخانه حسینیه ارشاد حضور خواهند داشت.
 
نشست‌های ترویج کتاب‌خوانی آخرین دوشنبه هر ماه در محل کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در محل خیابان شهید بهشتی، خیابان وزرا، جنب خیابان دوم، برگزار می‌شود.

نظر شما