شناسهٔ خبر: 6622811 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

90/ استراتژي اشتباه طاهري يا برانکو؟

پرسپوليس اوضاع خوبي ندارد، لااقل از دور به نظر مي‌رسد اختلاف‌هاي زيادي در اعماق و راس هرم اين تيم ديده مي‌شود، اين مهم را مي‌توانيد از روي مصاحبه حسين عبدي متوجه شويد آنجا که گفت نود درصد ليست برانکو ايوانکوويچ را گرفته‌ايم و او بايد به مردم جواب بدهد.

صاحب‌خبر -

مردم براي تيم بي ستاره کلاه از سر برنمي‌دارند
پرسپوليس اوضاع خوبي ندارد، لااقل از دور به نظر مي‌رسد اختلاف‌هاي زيادي در اعماق و راس هرم اين تيم ديده مي‌شود، اين مهم را مي‌توانيد از روي مصاحبه حسين عبدي متوجه شويد آنجا که گفت نود درصد ليست برانکو ايوانکوويچ را گرفته‌ايم و او بايد به مردم جواب بدهد.
تيمي که امسال آقاي طاهري و دوستان بسته اند اصلا در حدو اندازه‌هاي پرسپوليس نيست، اين تيم نه تنها بازيکن سوپر استار ندارد بلکه در برخي پستها بايد تاکيد کرد که بازيکن معمولي هم ندارد و به اين ترتيب بايد گفت، شرايط اين تيم نگران کننده است.
در اين ميان يا برانکو فوتبال ايران را نمي شناسد و اين بازيکنان را انتخاب کرده يا اينکه مي‌خواهد هيچ بازيکني در تيم ملي نداشته باشد و روي تاکتيک‌ها و تمرينات خودش حساب ويژه اي باز کرده است اما حتي اگر چنين باشد و برانکو پرسپوليس را به فرض با تاکتيک‌هاي خاص و نظم ويژه اي که دارد در کورس قهرماني قرار بدهد باز هم بايد يک نکته را از نظر دور نگه نداشت و آن اينست که اين تيم ستاره ندارد و مردم به هر حال بعد از تب و تاب روزهاي اول ستاره دوست دارند.
آنها به عشق ستاره‌هايشان و براي تکرار خاطراتشان به استاديوم‌ها مي‌آيند و يا پاي تلويزيون ميخکوب مي‌شوند.
عشق علي کريمي، علي دايي، فرهاد مجيدي و همه ديگران را بايد به ياد آورد و از نظر دور نکرد.
در واقع پرسپوليس براي جذب مخاطب ميليوني و واقعي خود کار بسيار سختي را پيش رو دارد و بايد يک تيم بي نظير باشد وگرنه هوادار براي يک تيم معمولي با نتايج معمولي کلاه از سر برنمي‌دارد و کسي را تشويق نمي کند.
پرسپوليس اما ستاره‌اش مهدي طارمي است، بازيکني که خوب است اما براي ستاره بودن و براي جذب تماشاگر هنوز دو يا سه فصلي کار دارد تا ماندگار باشد و نقش خاطره بزند اما بي توجهي اين باشگاه به مخاطب و شور و شوقي که مي‌تواند پرسپوليس را به جلو هل بدهد قابل کتمان نيست.
در واقع پرسپوليس را با بزرگان فوتبال ايران مي‌شناسند، بازيکناني مثل بهزادي،کلاني، پروين، دايي، مهدوي‌کيا، کريمي و ...
اين بازيکناني که امروز هستند اصلا در حد و اندازه بزرگاني که نام برديم نيستند، البته باور داريم تيم بودن مهمتر از ستاره داشتن است اما به هر حال پرسپوليس را نمي توان به امان خدا رها کرد و بايد همه مواردش را با دقت بررسي کرد.
پرسپوليس به سکو‌ها بي توجهي کرده حال اين بي توجهي بخواهد از برانکو باشد يا طاهري فرقي ندارد، مهم اين است که اين کار در صورت معمولي بازي کردن پرسپوليس مي‌تواند اين تيم را تا فاجعه جلو ببرد.
سکو‌ها براي اين تيم مهم هستند و تيم بي‌ستاره معمولا طرفدار ندارد و معلوم نيست که چه بر سرش خواهد آمد. به ويژه پرسپوليس که با هوادارانش زنده است و بي توجهي به آنها عواقب بدي براي اين باشگاه خواهد داشت

 

نظر شما