شناسهٔ خبر: 6407731 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

۸ میلیون دانش‌آموز ثبت نام کردند

رئیس ستاد ثبت نام وزارت آموزش و پرورش از ثبت‌نام بیش از ۸ میلیون دانش‌آموز در مدارس مقاطع مختلف تحصیلی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، زرافشان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: ثبت نام دانش آموزان اول دبستان از اول خرداد و ثبت نام دانش آموزان سایر مقاطع تحصیلی بعد از اتمام امتحانات و از اول تیر آغاز شده است.

وی تاکید کرد: بر اساس ادامه اجرای نظام جدید 6-3-3، امسال در پایه اول دوره دوم متوسطه دانش آموز نخواهیم داشت و بنابراین جمعیت دانش‌آموزی این دوره یک‌ میلیون نفر کاهش می‌یابد.

زرافشان افزود: بیش از 80 درصد دانش‌آموزان کلاس اول دبستان ثبت نام شده اند و ثبت نام دانش آموزان میان پایه نیز در صورت تغییر نکردن محل سکونت به صورت خودکار و بدون حضور اولیا انجام خواهد شد.

رئیس ستاد ثبت نام وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان کلاس اولی باید برای ثبت‌نام ابتدا به مدرسه مراجعه کنند و بعد از دریافت اطلاعات آن ها به پایگاه‌های سنجش سلامت هدایت ‌شوند.

زرافشان با اشاره به اینکه فرصت ثبت‌نام در مدارس تا پایان تیر است از خانوادها خواست هرچه زودتر نسبت به ثبت نام فرزند خود اقدام کنند.

رئیس ستاد ثبت نام وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت نام دانش آموزانی که محل سکونت را تغییر داده اند و یا باید در امتحانات شهریور شرکت کنند تا پایان تابستان انجام خواهد شد.

 

نظر شما