شناسهٔ خبر: 62618067 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شتاب در خدمت رسانی به ۵۶ منطقه آسیب پذیر در مازندران

خدمات رسانی در ۵۶ منطقه آسیب پذیر استان مازندران سرعت گرفته است

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران شامگاه چهارشنبه در بازدید از منطقه آسیب پذیر مهرگان نکا، گفت: کاهش آسیب‌های اجتماعی یکی از راهبرد‌های دولت سیزدهم است و همه دستگاه‌های اجرایی برای دستیابی به این امر باید همکاری‌های لازم را با نهاد‌های مربوطه برای رفع مشکلات مناطق آسیب پذیر داشته باشند.

روح الله سلگی با هشدار به مدیران کم کار در این زمینه افزود: در راستای اجرای سیاست مدون دولت سیزدهم و تاکید استاندار مازندران، ساماندهی مناطق آسیب مازندران در دستور کار قرار گرفته است.

او ادامه داد: ۵۶منطقه آسیب پذیر در استان شناسایی شدند که با ورود ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، نهاد‌های حمایتی و دستگاه‌های خدمات رسان روند خدمات رسانی به ساکنان این مناطق سرعت گرفته است.
 
معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار مازندران گفت: مناطق آسیب پذیر کمبود‌هایی در حوزه زیرساختی دارند که مدیران برای حل آن‌ها باید بیشتر تلاش کنند و کم کاری در این زمینه قابل اغماض نیست.

سلگی بر ضرورت اهتمام مدیران دستگاه‌های خدمات رسان مانند آبفا، برق، گاز و فرمانداری نکا برای رسیدگی فوری به نیاز‌های جدی مردم این شهرک تاکید کرد و یادآور شد: با بازرسی و ارزیابی خدمات رسانی دستگاه‌های مسوول در این شهرک با کم تحرکی احتمالی مدیران مربوطه برخورد قاطع خواهد شد.

نظر شما