شناسهٔ خبر: 6232056 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس اداره ورزش و جوانان ملارد خبر داد

حضور پرشور ورزشکاران ملاردی در راه‌پیمایی روز قدس

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد گفت: ورزشکاران شهرستان ملارد نیز مانند هر سال در راه‌پیمایی روز جهانی قدس در صحنه حاضر خواهند شد و با آرمان‌های پیر جماران تجدید میثاق می‌کنند.

صاحب‌خبر -

علیرضا صیفوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در غرب استان تهران با تسلیت سالروز شهادت حضرت امیرالمومنین علی بن ابی‌طالب (ع) اظهار کرد: در لیالی قدر قرار داریم که برترین شب‌های سال است، بنابراین باید با خودسازی بیشتر از این شب که از یک‌هزار ماه برتر است استفاده کنیم.

وی با اشاره به لزوم بهره‌گیری بیش از پیش از ماه مبارک رمضان بیان کرد: اگر از فرصت پیش‌آمده در ماه مبارک رمضان به ویژه شب قدر استفاده نکنیم، قطع به یقین خود را از نعمت بزرگی محروم کرده‌ایم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد با اشاره به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس تصریح کرد: روز جهانی قدس یادگار جاودانه امام خمینی (ره) بر تارک تاریخ است تا مسلمان و آزادی‌خواهان جهان از ظلمی که بیدادگران و مستکبران بر ملت مظلوم فلسطین روا می‌دارند، غافل نشوند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر که سالیان زیادی از ابتکار امام راحل مبنی بر انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس گذشته است، می‌بینیم که این روز، شهرتی جهانی یافته و در اعماق دل و جان ملت‌ها به ویژه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان رسوخ کرده است.

صیفوری به شعار سال جاری روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: روز جهانی قدس در سال جاری با شعار «تجلی آرمان فلسطین، فریاد وحدت امت اسلام علیه جاهلیت مدرن و کودک‌کشی از غزه تا یمن» برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: ورزشکاران شهرستان ملارد نیز مانند هر سال در راه‌پیمایی روز جهانی قدس حاضر خواهند شد و با آرمان‌های پیر جماران تجدید میثاق کرده و نفرت و انزجار خود را از مستکبران جهان به ویژه آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود اعلام می‌کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد بیان کرد: ورزشکاران این شهرستان در روز جمعه 19 تیر ماه سال جاری مصادف با 23 ماه مبارک رمضان رأس ساعت 10 و 45 دقیقه در مسجد جامع ملارد تجمع کرده و راهپیمایی خود را آغاز خواهند کرد.

وی در پایان متذکر شد: مسیر راهپیمایی ورزشکاران این شهرستان مسجد جامع ملارد، خیابان دکتر حسابی، میدان ارغوان تا مصلای نماز جمعه است.

انتهای پیام/3154/م30/ض1002

نظر شما