شناسهٔ خبر: 6227133 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

لاریجانی: هسته‌ای حل بشود یا نشود، حمایت ایران از فلسطین تغییر نمی‌کند

نسیم

رئیس مجلس گفت: روز قدس نشان دهنده فهم درست ملت ایران، و برای پاسداشت و صیانت از ابتکار امام(ره) است که با حضور یکپارچه خود این اراده را به رژیم نشان می‌دهد

صاحب‌خبر -

به گزارش «نسیم»، علی لاریجانی رئیس مجلس در جمع خبرنگاران در خصوص روز جهانی قدس افزود: راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یادگار ارزشمندی است و انسان نهایت فراست را در این پیشنهاد می بیند که یکی از مقدس ترین اهداف امت اسلامی است لذا این نام گذاری کار باارزشی بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر شرارت های رژیم صهیونیستی در سطح منطقه و بین الملل افزایش پیدا کرده است که این به غفلت کشورهای اسلامی برمی‌گردد و باعث شده است آنها مجالی برای ادامه شرارت های خود پیدا کنند.

وی در ادامه به دستپاچگی رژیم صهیونیستی در مورد مسائل هسته ای ایران اشاره کرد و افزود: این رژیم با پابرهنگی وارد عرصه سیاست شد و نگرانی خود را از فناوری هسته ای ایران نشان داد در حالی که برای همه عقلای سیاست اثبات شده است که حل مسئله هسته ای چه در سطح منطقه و چه بین الملل باعث امنیت پایدار می‌شود و به ضرر کشوری نیست.

لاریجانی همچنین در ادامه با بیان اینکه در مسئله سوریه و عراق نیز شاهد شرارت های رژیم صهیونیستی بوده ایم، تأکید کرد: باید توجه کرد در مقابل رفتار شرارت آمیز این رژیم قرار گرفته ایم که در این ایام افزایش پیدا کرده است و رژه می رود از این رو باید اراده کشورها به‌خصوص جمهوری اسلامی ایران که پیشرو در این مبارزه است کاملا مکشوف باشد.

وی افزود: روز قدس نشان دهنده فهم درست ملت ایران، و برای پاسداشت و صیانت از ابتکار امام(ره) است که با حضور یکپارچه خود این اراده را به رژیم نشان می دهد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: مسئله هسته ای ایران در جریان مذاکرات چه حل بشود چه نشود، در اراده ملت ایران برای حمایت از مردم فلسطین تغییری ایجاد نمی کند چرا که دفاع از فلسطینیان یک وظیفه اسلامی، و همیشه یک هدف مقدس برای ایرانیان بوده است.

نظر شما