شناسهٔ خبر: 616774 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز قدس

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته، به خبر راهپیمایی عظیم روز قدس در ایران و سرتاسر جهان و نیز مسائل مربوط به فلسطین اختصاص داشت.

صاحب‌خبر -

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز قدس (جمعه سوم مرداد) به شرح زیر است:

 

هیچ نقطه‌ای در رژیم صهیونیستی امن نیست/ ملت فلسطین آرام نخواهد نشست

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز دیگر هیچ نقطه‌ای در سرزمین‌های اشغالی برای صهیونیست‌ها امن نیست، گفت: برد موشک‌های مقاومت فلسطینی بسیار فراتر از انتظار صهیونیست‌هاست.

 

خروش مردم علیه نسل‌کشی در غزه/ «تهران» امروز پایتخت «فلسطین» شد/ قطعنامه راهپیمایان: جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی مصداق «جنایت جنگی» است/ الگوی مقاومت یگانه راه مقابله‌ با «رژیم آدمکش»

مردم روزه‌دار تهران همراه با مسلمانان سراسر دنیا و ملت قهرمان ایران با حضور در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس از مسیرهای نُه‌گانه به سمت دانشگاه تهران حرکت کردند و با فریادهای رسا، انزجار خود را از جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه نشان دادند.

 

سردار حاجی ‌زاده: تسلیح کرانه باختری فروپاشی صهیونیست‌ها را تسریع می‌کند/ موشک‌های مقاومت به هدف می‌خورند

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به تاکید اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم مسلح شدن کرانه باختری اظهار داشت: با این کار فروپاشی صهیونیست‌ها تسریع می‌شود.

 

سیمای حقیقی آمریکا وقایع اخیر غزه است/ اگر حمایت‌های ایران نبود اسرائیل کل غزه را اشغال می‌کرد/ شعاردهندگان نه غزه نه لبنان از ملت بریده‌اند

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به نگاه ویژه ائمه معصومین علیهم‌السلام در حمایت از مظلوم گفت: راهپیمایی در حمایت از مردم مظلوم غزه مبنای دینی دارد.

 

جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی مصداق «جنایت جنگی»/ فتنه داعش جنگ نیابتی از سوی نظام سلطه/ الگوی مقاومت؛ یگانه راه مقابله‌ با «رژیم آدمکش»

راهپیمایان روز جهانی قدس در تهران و سراسر ایران اسلامی در قطعنامه پایانی خود تاکید کردند: یگانه راه مقابله پیروزمند و افتخارآمیز با رژیم آدمکش و نامشروع صهیونیستی، الگوی مقاومت حزب‌الله و حماس در جنگ‌های 33 روزه، 22 روزه، 8 روزه و نیز جنگ جاری در باریکه‌ غزه است.

 

شماره حساب کمک به خرید تسلیحات برای رزمندگان فلسطینی اعلام شد

سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور در اطلاعیه‌ای با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک به غزه و مسلح شدن کرانه باختری، شماره حساب کمک به خرید تسلیحات برای رزمندگان فلسطینی را اعلام کرد.

 

احمدی‌نژاد: هولوکاست واقعی در فلسطین در حال وقوع است/ برای این نسل‌کشی ها نیاز به سندسازی نیست

رئیس‌جمهور سابق کشورمان گفت: هولوکاست واقعی هم اکنون در فلسطین در حال وقوع است.

 

طائب: ‌اگر گنبد آهنین مقاوم بود این همه موشک از آن عبور نمی‌کرد

رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر گنبد آهنین مقاوم بود این همه موشک از آن عبور نمی‌کرد.

 

 نمازگزاران تهرانی خواستار محاکمه سران فتنه شدند/ «هم غزه هم لبنان جانم فدای اسلام»

جمعی از راهپیمایان روز قدس در تهران با سر دادن شعار «مرگ بر فتنه‌گر» پلاکاردهایی را با مضمون «سران فتنه را محاکمه کنید» در دست دارند.

 

روحانی: ساکتان در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در تاریخ شرمنده هستند

رئیس‌جمهور گفت: ساکتان در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در تاریخ شرمنده هستند و تاریخ در مورد سکوت آنها در برابر کشتار کودکان و زنان قضاوت خواهد کرد.

برای مشاهده کامل اخبار، روی عناوین آن‌ها کلیک کنید.

انتهای پیام/ز

نظر شما