شناسهٔ خبر: 6160588 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

عضو شورای اصناف کشور خبر داد

تاسیس بانک اصناف در کشور

عضو شورای اصناف کشور از تاسیس بانک اصناف به‌زودی در کشور خبر داد و گفت: شش وزیر عضو شورای اصناف هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، ناصر عاشوری عصر امروز در نشست بازاریان و اصناف این شهرستان با اشاره به وجود چندین هتل، مسافرکاشانه و رستوران‌های مجهز در فومن اظهار کرد: باید ظرفیت اسکان بیش از پنج هزار گردشگر را در شهرستان ایجاد کنیم.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید در یک برنامه بلند مدت برای هر گردشگر تخت فراهم کنیم افزود: نیازمند فراهم‌آوری توان اسکان 5 هزار نفر در پیک ورود گردشگر هستیم و باید این امر تحقق پیدا کند.

وی با تصریح بر اینکه اتاق اصناف باید برای بازاریان شهرستان کلاس‌های آموزشی و توجیهی برگزار کند، تصریح کرد: موانع ورود و شب‌ماندگاری گردشگران باید برطرف شود.

عاشوری اخلاق و روش‌های صحیح مهمانداری را موجب رضایت گردشگران برشمرد و خاطرنشان کرد: دانشکده گردشگری فومن پس از آغاز به فعالیت خود تا حدود زیادی این مقوله را برطرف می‌کند.
این مسئول مهمان‌نوازی اصناف را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: دستگاه‌های اجرایی بخشی از جذب گردشگر هستند و بیشترین نقش را واحدهای اقامتی و صنفی در جذب مسافر ایفا می‌کنند.
وی مهم‌ترین هدف را جذب حداکثری و شب‌ماندگاری گردشگران دانست و گفت: حضور گردشگر و اقامت‌های چند روزه آنها موجب افزایش درآمد اقشار مختلف مردم می‌شود.

عاشوری خواستار برقراری همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و اصناف شد و افزود: برای ساخت ساختمان اصناف کمک‌های بلاعوض تزریق می‌شود.

وی با بیان اینکه همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و اتاق اصناف مراحل ساخت ساختمان اصناف را افزایش می‌دهد، خاطرنشان کرد: پلیس پیشگیری و راهنمایی و رانندگی همکاری بسیار خوبی را برای راحتی و آرامش گردشگران داشته‌اند.

عضو شورای اصناف کشور با اشاره به اینکه 6 وزیر در این شورا حضور دارند، از راه‌اندازی بانک اصناف کشور خبر داد و یادآور شد: شهرستان فومن برای راه‌اندازی شعبه این بانک دارای اولویت خواهد بود.

فرماندار فومن نیز در ادامه نشست مذکور با اشاره به نقش تعیین‌کننده بازاریان در اقتصاد شهری اظهار کرد: برای رونق اقتصادی باید تلاش و برنامه‌ریزی کرد.

میرشمس مومنی‌زاده شرایط جذب اقتصادی شهرستان را در سطحی مطلوب بیان کرد و گفت: شهرستان فومن دارای امنیت و آسایش سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است.

وی با تاکید بر اینکه با وجود همدلی و دوستی شرایط خدمت به مردم فراهم می‌شود تصریح کرد: تا پایان امسال شهرستان فومن شاهد تحول عظیم عمرانی در بخش های مختلف راه‌سازی، گازرسانی، پل‌سازی و ... خواهد بود.

این مسئول دولت را مجری طرح‌های مذکور دولت دانست و خاطرنشان کرد: پیگیری‌های مجدانه نماینده مردم شهرستان موجب تحقق پروژه‌های عظیم می‌شود و باید در انجام پروژه‌ها پیشگام باشیم.

انتهای پیام/2300/ج30/ث3001

برچسب‌ها:

نظر شما