شناسهٔ خبر: 6160470 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فرماندار اردبیل:

‌خط لوله فراورده های نفتی تبریز- سراب-اردبیل ‌طراحی می‌شود

فرماندار اردبیل از طراحی خط لوله تبریز- سراب- اردبیل به طول 230 کیلومتر تا تأسیسات اردبیل و با ظرفیت روزانه 5میلیون 500 هزار لیترفرآورده‌های نفتی جهت پرکردان مخازن انبار نفت اردبیل خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، جواد زنجانی ‌در نشست با مسئولان و مجریان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمالغرب گفت‌:جهت همکاری و مواظبت از خط لوله انتقال نفت که از سال 1386 تأمین فرآورده‌های نفتی‌(بنزین موتور نفت گاز و نفت سفید ) استان و تأمین سوخت مایع نیروگاه سبلان را برعهده داشته بوده و نقش مهم و پر اهمیتی دارد، دستگاه‌های اجرایی و خدماتی باید ‌در انجام کارهای عمرانی و خدماتی از این شرکت استعلام کنند.

وی اظهار کرد: از مرکز تأسیسات خط لوله نفت اردبیل خطی با قطر 8 اینچ به طول حدود 30 کیلومتر با ظرفیت 3 میلیون لیتر در روز در جهت تأمین سوخت مایع انبار نیروگاه سبلان طراحی و در حال بهره‌برداری است.

زنجانی بر اهمیت این خط لوله در راه‌اندازی مرکز صنعتی و تولیدی تأکید کرد و افزود: باید در انتقال و طراحی این خط لوله، ایمنی و موارد لازم در پدافند غیرعامل در نظر گرفته شود، همچنین مردم و دستگاه‌های مسئول ‌و دهیاران و بخشداران باید آگاهی و اطلاع رسانی لازم را درخصوص مسیر عبور این خط لوله داشته باشند تا از آسیب‌های احتمالی به این خط جلوگیری شود.

نظر شما